Welke koffiezetter i.p.v. Senseo?

Gestart door niwesa, 30-08-2011 12:14:07

Vorige topic - Volgende topic

elmarconi

Ik denk dat als je de energierekening krijgt het nog dure kopjes koffie worden...
--
Autogas Inside . . .

elianmars

Citaat van: elmarconi op 04-01-2012 20:49:55
Ik denk dat als je de energierekening krijgt het nog dure kopjes koffie worden...

Dat wordt nathuurlijk doorberekend aan de klanten  ;D

pwberg

Citaat van: mehn op 04-01-2012 20:25:13
http://www.mehn.nl/volvo/volvo850forum/div/Koffiemachine_1.JPG

:eusa_dance:

Exsqueeze me, maar wat een bocht komt daar uit, zeg. Zie deze regelmatig bij verschillende klanten, maar ook daar ga ik noodgedwongen voor het eerder genoemde bakje thee.....
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ludo

Citaat van: pwberg op 04-01-2012 20:58:34
Exsqueeze me, maar wat een bocht komt daar uit, zeg. Zie deze regelmatig bij verschillende klanten, .....

Dat zegt dus niks over de automaat, maar veel over jou klanten.  ;D

pwberg

Citaat van: Ludo op 04-01-2012 21:09:30
Citaat van: pwberg op 04-01-2012 20:58:34
Exsqueeze me, maar wat een bocht komt daar uit, zeg. Zie deze regelmatig bij verschillende klanten, .....

Dat zegt dus niks over de automaat, maar veel over jou klanten.  ;D

Dat zou ook kunnen...  :eusa_dance:

Wee natuurlijk niet in hoeverre ze nog in te stellen zijn, conclusie was misschien een tikje voorbarig en enkel gebaseerd op persoonlijke ervaringen.....  :eusa_silenced:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Rob850turbo

elke dag weer blij met mijn JURA

Kingfisher

Iemand hier toevallig ervaring met de "Koffie Discounter" in Naarden?
Hebben veel apparaten staan, dus ik wil er eens gaan kijken voor een goede machine. ben benieuwd of er al eens iemand van hier is geweest en naar de ervaringen aldaar (advies niveau etc.)

Rob850turbo

Bestel mijn koffie altijd bij hun! Goede zaak volgens mij.

Coronel staat er achter

Freakybaby

Elke!

Was het enige wat meteen in mijn kop stond toen ik de titel las ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Kingfisher

Citaat van: Rob850turbo op 22-01-2012 21:41:35
Bestel mijn koffie altijd bij hun! Goede zaak volgens mij.

Coronel staat er achter
Ja dat zag ik, net als bij Plasma Discounter. Slimme jongens die Coronelletjes ;D

R.Bijl

alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

tackle

ik word zo enorm blij van mijn jura.....geweldig ding.

Kingfisher

Paar weken geleden deze machine gekocht. Prima koffie en erg gemakkelijk in het gebruik, als ie het doet tenminste........
Na twee kopjes op de eerste dag al een storing die er niet meer uit te krijgen was. Siemens gebeld en apparaat opgehaald. Was iets niet oke met de fabrieksinstellingen van de bonenmaler ofzo. Nu helemaal top en lekkere koffie!

widebody

Nu Thuurbo 2.0 zich bijna aandient rijst natuurlijk de vraag hoe Arthuur dat gaat doen met zijn fijne koffiemachine. Gaat hij voor ons elke keer even naar huis voor een kopje te halen, komt Pooh elke keer een kopje brengen, Of krijgt ie thuis geen koffie meer omdat de Saeco in de werkplaats staat te pronken? Of weet hij ons te verassen met nog zo'n fijn apparaat? We zullen het gaan zien.

pooh

Citaat van: widebody op 29-03-2012 10:38:19
Nu Thuurbo 2.0 zich bijna aandient rijst natuurlijk de vraag hoe Arthuur dat gaat doen met zijn fijne koffiemachine. Gaat hij voor ons elke keer even naar huis voor een kopje te halen, komt Pooh elke keer een kopje brengen, Of krijgt ie thuis geen koffie meer omdat de Saeco in de werkplaats staat te pronken? Of weet hij ons te verassen met nog zo'n fijn apparaat? We zullen het gaan zien.

een Saeco zal het sowieso niet worden want die hebben we nu ook niet. We zijn erg gehecht aan de huidige Jura.

Verder mag ik er nog niets over zeggen.....kijk en ervaar binnenkort  ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html