auto gesloten, na 1 minuut gaat het alarm af

Gestart door Illya89, 30-08-2011 15:51:33

Vorige topic - Volgende topic

Illya89

Hallo

Met mijn alarm was alles in orde. Tot op een bepaald moment. Ik sloot de auto met de afstandsbediening (Deuren dicht en de koffer ook) en na een minuut ging het alarm automatisch af. Ik duw opnieuw op het linkerknopje van de afstandsbediening en het alarm gaat af en ik kan de auto openen. Ik kan de auto ook sluiten met de sleutel en dan staat het alarm niet op.

Ik heb een volvo 850 van 1994 en er staat op de ruit protected by Rangers.
Ik wil eventueel wel het alarm gewoon afzetten als dit kan zodat ik deze problemen als ik volgende week op reis vertrek niet meer heb. Er zijn 2 van die sensors een de voorruit en daar kan je de richting zelf van aanpassen. Momenteel kan ik de auto dus niet sluiten met mijn afstandsbediening. En dit zou ik toch graag terug willen kunnen.

Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen?

MVG Illya

UserID6342

Heb gelukkig geen verstand van al die aftermarket dingen, maar bij de Volvo Guard's kun je ultrasoonsensoren gewoon afkoppelen en blijft de rest gewoon werken.

ulkeman

idd zoals dirk het zei.

even de schopplaat er uit nemen. dan zie je het alarm relais zitten.

daar zit met een stekker de sensoren die naar de vooruit lopen op gekoppeld.
stekker er uit en het probleem is over, en je kunt nog wel gewoon je auto op slot zetten met je afstandsbediening.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Illya89

De schopplaat heb ik net eens losgedraaid maar daar zitten een hele hoop kabels.
deze

en deze

welke moet ik uittrekken?

Ludo

Het Ranger alarm heeft dit type afstandsbediening: