ECC, Aanjager en lampjes doen helemaal niets

Gestart door V702000, 02-09-2011 19:37:57

Vorige topic - Volgende topic

V702000

Hallo, ik ben tot dusver uitsluitend passief op dit forum geweest en heb al een aantal keer met hulp van de info hier een aantal kleinere problemen kunnen fiksen. Dank voor alle nuttige info hier!

Nu heb ik een probleem, waar ik zo 123 geen antwoord op kan vinden. Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.
Afgelopen week mijn V70 Classic (met ECC) uit januari 2000 voor grote beurt naar garage gebracht, waarbij o.m. ook de distributieriem is vervangen. Sinds die tijd werkt echter mijn airco, aanjager en bedieningspaneel niet meer. M.a.w. er brand ook geen enkel lampje meer op het bedieningspaneel.
De kachel kent nu nog maar 1 stand, namelijk aan. Hoe harder ik rij hoe warmer het wordt. Lastig dus. Ik heb de zekeringen gechecked (5 & 31), maar deze waren heel (toch voor de zekerheid vervangen). Kan het zijn dat het bedieningspaneel plots is overleden? Enig idee?

francois

even terug gaan en vragen wat ze gedaan hebben

fout code laten uit lezen en posten

grfr

V702000

Bleek inderdaad een defect ECC bedieningspaneel te zijn. Via MP een vervanger gevonden. De verkoper vond het geen bezwaar als ik eerst testte of hiermee het probleem verholpen was. Voor 50 euro werkt alles weer!