Iemand het nummer van BarryB?

Gestart door Wout309t, 03-09-2011 11:43:49

Vorige topic - Volgende topic

mikky

Laatste pb die ik van hem gekregen is twee maand geleden, toen zat hij nog in spanje op vakantie.

Hans Duiven

Citaat van: mikky op 05-09-2011 18:17:18
Laatste pb die ik van hem gekregen is twee maand geleden, toen zat hij nog in spanje op vakantie.

Dat dit nog niet op slot zit...

mikky

Hoezo  ???
Citaat van: Hans Duiven op 05-09-2011 18:20:21

Laserblue

Citaat van: Hans Duiven op 05-09-2011 18:20:21

Jij bent Barry toch niet?
Jij bent Hans  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

mikky

Ik heb met een aantal forumleden contact gehad en niemand weet wat van deze gozer.

Nu heb ik deze gast betaald voor een TCV, die hij volgens eigen zeggen zou bestellen uit Japan.

Dit is ruim 2maand geleden, dat lijkt mij te lang.

Het enigste wat ik weet is (staat in zijn geplaatste berichten) dat hij uit Numansdorp komt en werkt in Rotterdam, en zijn rekeningnummer heb ik, alszijnde van zijn eigen bedrijf zegt hij(geen kvk nummer).
Gezien het feit dat ik niks heb ontvangen en daardoor 90€ kwijt ben, zou ik wel eens willen weten wat ik hier mee kan doen, bv aangifte doen oid??

Het zal mij een worst wezen wat hij met die 90€ doet(tuurlijk liever terug) gewoon het feit dat ik waarschijnlijk opgelicht ben, bezorgd mij toch wat slapeloze nachten, en vooral als het waar is, dat dit ook hier op het forum plaats vind, daar baal ik van.

Gr,
Michel

Marc O.

Aangifte doen. Je hebt een rekeningnummer dus daarmee kan achterhaald worden wie hij is en waar hij woont. Ik verwacht echter niet dat de politie er echt werk van zal maken.
...The Nile isn't just a river in Africa...

M a r c

Als ik zijn berichten zo lees (wat een hoop onzinnige opmerkingen overigens...) dan moet ie ergens bij een Volvo dealer in de buurt van Numansdorp werken?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Sbv

Citaat van: M a r c op 21-09-2011 22:37:51
Als ik zijn berichten zo lees (wat een hoop onzinnige opmerkingen overigens...) dan moet ie ergens bij een Volvo dealer in de buurt van Numansdorp werken?
Van der Wulp in oud-beijerland heb je dan. Of anders Olov in Nieuwe Tonge, Svenscar in Dordrecht, Mobility center Barendrecht
Ik gok op de eerste

mikky

Aangifte zal ik zeker doen, alhoewel ze er idd weinig mee zullen doen mits er meerdere aangiftes zijn gedaan.
Volgens mij kan je online aangifte doen toch??

En ik kan die desbetreffende dealers cq werkplaatsen bellen om te vragen of hij daar werkt, is het proberen waard.

Gr,
Michel

NinaPaul

Met 10 man voor zijn deur gaan staan en vriendelijk verzoeken om samen even te pinnen, met rente.... :eusa_whistle:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Jack v

Citaat van: NinaPaul op 22-09-2011 18:39:33
Met 10 man voor zijn deur gaan staan en vriendelijk verzoeken om samen even te pinnen, met rente.... :eusa_whistle:
daar is echt geen 10 man voor nodig hoor :D

Zulke zaakjes regel ik trouwens zelf wel dan.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

daytonawim

:eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar:

of neem je die 2 pitbulls mee  ;D ;D ;D

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

daytonawim