Heico grill embleem.

Gestart door Martijnc70t5, 04-09-2011 14:06:18

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Hmm, dus een dop met volans en een R spoiler is per definitie een R? Mwoah...  Ik vind het ook mooi staan :eusa_clap:

cas

ik heb de chips!  ;D   

en vind het wel mooi staan, lekker doen waar je zin in hebt  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Boeijke

Citaat van: arjen850 op 19-09-2011 14:48:14
Hmm, dus een dop met volans en een R spoiler is per definitie een R? Mwoah...  Ik vind het ook mooi staan :eusa_clap:
Citaat van: cas op 19-09-2011 14:53:12
ik heb de chips!  ;D  

en vind het wel mooi staan, lekker doen waar je zin in hebt  ;)

Dat vind ik nou ook. Hij wil heico embleem erop. Lekker doen.
Krijg ook wel eens de vraag of het een R is. Issie ook niet, gewoon GLT'tje.  :angel:

Dat je het niet mooi vind dat kan. Kwestie van smaak.
Maar om dan te zeggen : Ik wil wel maar kan niet is onzin. Kan best een R kopen. Wil ik alleen niet.
Dus dan is het: Ik kan wel maar wil niet.  :evil:

@ Cas: Doe mij ook een chippie  ;D

Martijnc70t5

haha wat maakt het uit iedereen moet gewoon eerlijk zijn mening geven! Maar iedereen moet vooral doen wat die zelf mooi vind :) ik  vind bv angel eyes helemaal niks maar iedereen die dat mooi vind moet zich gewoon niks aantrekken van andere je kan alleen de mening mee nemen in je overweging.

rifwachter

Dat iedereen het anders doet houd het leuk.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

mehn

Citaat van: Martijnc70t5 op 18-09-2011 16:05:28
Waarom verkoop jij de logo's trouwens niet marc ?

Misschien omdat Marc geen Heico software levert maar MTE software?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

arjen850

Citaat van: Boeijke op 19-09-2011 15:05:29
Citaat van: arjen850 op 19-09-2011 14:48:14
Hmm, dus een dop met volans en een R spoiler is per definitie een R? Mwoah...  Ik vind het ook mooi staan :eusa_clap:
Citaat van: cas op 19-09-2011 14:53:12
ik heb de chips!  ;D  

en vind het wel mooi staan, lekker doen waar je zin in hebt  ;)

Dat vind ik nou ook. Hij wil heico embleem erop. Lekker doen.
Krijg ook wel eens de vraag of het een R is. Issie ook niet, gewoon GLT'tje.  :angel:

Dat je het niet mooi vind dat kan. Kwestie van smaak.
Maar om dan te zeggen : Ik wil wel maar kan niet is onzin. Kan best een R kopen. Wil ik alleen niet.
Dus dan is het: Ik kan wel maar wil niet.  :evil:

@ Cas: Doe mij ook een chippie  ;D

Beter een wannabee Heico volvo dan geen Volvo ;D

maruska

beter bier dan ranja.. echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen toch ? ;D
Netjes hoor, je auto heeft genoeg tuning eronder om iets van embleempjes te plakken.. Go on !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

beunmaat

Ziet er leuk uit toch, is weer een wat anders dan een R in de grille.
En of dat ding nou heico getjoent is of niet..die zal heus wel van zijn plek komen!

peteRRR

Als ik bij Marc ben krijg ik op de 1 of andere manier ook altijd iets van een stikker mee. :D

En dan zeg Marc hij is toch niet ET getuned,..zeg ik dan weer,..dat klopt.

Dacht ik later thuis,....ik heb toch een snelle bobine bij ET gekocht. ;D

Maar ik vind eigenlijk ook wel dat als je stikkers van tuners gebruikt dat het dan ook wel aanwezig in de auto moet zijn.

Maar ieder z,n meug. ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Henk855

Dat TS een Heico logo op zijn gril zet moet hij natuurlijk zelf weten, een ding is zeker het is een mooie wagen maar ik heb even een opgraving gedaan en er was eens iemand die een R logo op zijn gril plaatste: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,30873.msg616118.html#msg616118

Daar waren de reacties toch wel anders. Voor mij maakt een Heico of R logo geen verschil, het hoort niet op die auto dus vind ik zo'n logo Not Done.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

NinaPaul

Lever alle niet originele velgen, bumpers, mistlampen, remmen, getinte ruiten, radio's. speakers, sensoren, meters, kabels, sturen, pedalen, schakelaars, etc. etc. dan maar weer in.

Tjoening zoals eerder mensen het noemen ;) is persoonlijk.
Te doen of te laten naar believen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Martijnc70t5

Ik vind het mooi dat iedereen duidelijk zijn mening geeft ! Ik doe toch lekker wat ik zelf wil ;)

Ik kocht mijn C70 zonder emblemen op de achterkant geen T5 niks geweldig beetje mysterieus en dat hou ik graag zo, veel mensen kennen het model ook niet en heico zegt ze all helemaal niks daarom mijn keuze hier voor ;)
toch een goed monteer baar embleem maar toch zo onherkenbaar voor de niet volvo freak  mijn vader rijd al 20 jaar Volvo : Heico wat is dat nou weer een banden merk :P

Ik heb geïnformeerd voor een heico eindstuk voor op mijn ferrita maar dat werd lastig dus zo te zien moet ik daar nog maar even achteraan dan heb ik iets van heico dan mag ik wel embleempje plakken :P ;)   

Martijn

cas

Citaat van: Martijnc70t5 op 19-09-2011 18:08:36
Ik vind het mooi dat iedereen duidelijk zijn mening geeft ! Ik doe toch lekker wat ik zelf wil ;)

Ik kocht mijn C70 zonder emblemen op de achterkant geen T5 niks geweldig beetje mysterieus en dat hou ik graag zo, veel mensen kennen het model ook niet en heico zegt ze all helemaal niks daarom mijn keuze hier voor ;)
toch een goed monteer baar embleem maar toch zo onherkenbaar voor de niet volvo freak  mijn vader rijd al 20 jaar Volvo : Heico wat is dat nou weer een banden merk :P

Ik heb geïnformeerd voor een heico eindstuk voor op mijn ferrita maar dat werd lastig dus zo te zien moet ik daar nog maar even achteraan dan heb ik iets van heico dan mag ik wel embleempje plakken :P ;)   
Martijn

pssstt....  :eusa_shhh:   dat mag toch wel  ;)   

Citaat van: peteRRR op 19-09-2011 16:40:37
Als ik bij Marc ben krijg ik op de 1 of andere manier ook altijd iets van een stikker mee. :D

En dan zeg Marc hij is toch niet ET getuned,..zeg ik dan weer,..dat klopt.

Dacht ik later thuis,....ik heb toch een snelle bobine bij ET gekocht. ;D

Maar ik vind eigenlijk ook wel dat als je stikkers van tuners gebruikt dat het dan ook wel aanwezig in de auto moet zijn.

Maar ieder z,n meug. ;)

Groet.

Dat zei Marc ook al tegen mij toen ik dat deed  ;D   en ook IK heb een snelle bobine, samco slangen DP en rubbers en meer van daar.... dus  :eusa_whistle: 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

)()()sT

Mijne is touched bij Tech5Racing.nl

Recentelijk heel intensief  :eusa_shifty: :D