Heico grill embleem.

Gestart door Martijnc70t5, 04-09-2011 14:06:18

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Ook ik vind dat dit niets anders is dan sjonnie tuning op een Golf of Honda die zich beter voor doen dan ze zijn.
Een set wielen of bumper zeggen niet altijd direct wat vwb een specifiek model of prestaties echter een embleem/badge wel, daarom zijn die badges ook in het leven geroepen om je te onderscheiden van de rest, een aparte klasse of segment aan te geven.
Dus een heico badge = auto is door heico getuned, klaar !

Een badge is ook niet zoiets als een interieur wat op is en je dan vervangt met een mooi lederen interieur van een top model uit die serie, er is totaal geen sprake van enige functionaliteit of upgrade.

Vind ook de nep R'en niet altijd even best maar een R bumper is een wel Volvo product dus dan is er sprake van enige logica, zeker als je je oude defecte bumper vervangt met iets wat niet alleen in betere staat is maar ook beter oogt.
Als je geen enkel officieel Heico product op je auto hebt en toch een badge dan is het idd enkelt te doen voor de looks en val je wat mij betreft  in de categorie M3 badge op de 316i, Nep honda Type-R en alle 3000 VW nep varianten en sjonnie tuning.

Verpaupering alom.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

COPPEHER

Citaat van: Turbo-Geek op 23-09-2011 13:44:54
Ook ik vind dat dit niets anders is dan sjonnie tuning op een Golf of Honda die zich beter voor doen dan ze zijn.
Een set wielen of bumper zeggen niet direct wat vwb een specifiek model echter een embleem/badge wel, daarom zijn die badges ook in het leven geroepen om je te onderscheiden van de rest.
Dus een heico badge = auto is door heico getuned.

Vind ook de nep R'en niet al te best maar een R bumper is een Volvo product dus dan is er sprake van enige logica.
Als je geen enkel Heico product hebt en toch een badge dan is het idd enkelt te doen voor de looks en val je in de categorie  M3 badge op de 316i, Nep honda Type-R en alle 3000 VW nep varianten.

Verpaupering alom.

Andere mensen vinden zwarte raamstijlen weer verpaupering ;D

Turbo-Geek

Dat kan kloppen maar die doen zich niet beter voor dan ze zijn, er is geen sprake van "ik wil wel maar ik kan niet"

COPPEHER

Dat ben ik niet met je eens, in beide gevallen gaat het om een mening.

COPPEHER

Het staat ook niet voor niets bij optische tuning  :eusa_whistle:

Martijnc70t5

Ik doe me niet beter voor ik doe me minder voor :)

Turbo-Geek

Als je het strict bekijkt is het een soort vorm van plagiaat ...
Het is niks anders dan een T-shirt van de Hema pakken en daar een Nike Embleem op strijken, want het staat mooi.

COPPEHER

COPPEHER

Citaat van: Turbo-Geek op 23-09-2011 14:07:01
Het is niks anders dan een T-shirt van de Hema pakken en daar een Nike Embleem op strijken, want het staat mooi.

Vind je dat niet een beetje onzin?
Dat zelfde geld dan ook voor een R bumper, die wekt al helemaal de indruk dat je veel in huis hebt.
dat embleempje valt haast niet op.
plagiaat is een beetje vergezocht, alsof heico er mee zit dat jij reclame maakt.

Turbo-Geek

Citaat van: sjors855 op 19-09-2011 17:53:06
Dat TS een Heico logo op zijn gril zet moet hij natuurlijk zelf weten, een ding is zeker het is een mooie wagen maar ik heb even een opgraving gedaan en er was eens iemand die een R logo op zijn gril plaatste: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,30873.msg616118.html#msg616118

Daar waren de reacties toch wel anders. Voor mij maakt een Heico of R logo geen verschil, het hoort niet op die auto dus vind ik zo'n logo Not Done.

Sjors,

Jij snapt het nog niet ... De ene week wordt men verketterd en de andere week is het cool.
Vooral als bepaalde mensen iets doen dat "heeft het wel wat" en anderen worden juridisch vervolgd.
De meesten staan voor niks en vallen voor alles en spreken zichzelf constant tegen.

)()()sT

Ik snap niet waar je je druk om maakt.
Laat iedereen toch.

Je kunt het mooi of niet mooi vinden (ik zou het ook niet doen) maar het is een beetje kort door de bocht om zoiets als verpaupering te betitelen.

Als ik een plaatje van een lekker wijf erop plak, ben ik dan ook een pauper?

Turbo-Geek

Citaat van: COPPEHER op 23-09-2011 14:13:19

Dat zelfde geld dan ook voor een R bumper, die wekt al helemaal de indruk dat je veel in huis hebt.
plagiaat is een beetje vergezocht, alsof heico er mee zit dat jij reclame maakt.

Nee geen onzin, dit is de realiteit.
Een embleem GEEFT AAN wat het is (of zou moeten zijn) daarom is het een embleem, dit staat los van alle indrukken, meningen van iemand of wat dan ook.

COPPEHER

Citaat van: Turbo-Geek op 23-09-2011 14:22:39
Citaat van: COPPEHER op 23-09-2011 14:13:19

Nee geen onzin, dit is de realiteit.
Een embleem GEEFT AAN wat het is (of zou moeten zijn) daarom is het een embleem, dit staat los van alle indrukken, meningen van iemand of wat dan ook.

En een R bumper niet ?? kerel dit gaat wel over meningen!

Turbo-Geek

Citaat van: )()()sT op 23-09-2011 14:19:45
Laat iedereen toch.

Je kunt het mooi of niet mooi vinden (ik zou het ook niet doen) maar het is een beetje kort door de bocht om zoiets als verpaupering te betitelen.

Nou, als je dat in een lijstje doet als zijnde je vrouw dan ben je idd een pauper. Immers je loopt dan te koop met iets wat het niet is en nooit zal worden.

Verbaas me over de totale cultuur omslag op het forum, alles kan opeens en is gedoogd lijkt wel ....
Apart .....

COPPEHER

Citaat van: Turbo-Geek op 23-09-2011 14:24:37
Citaat van: )()()sT op 23-09-2011 14:19:45
Laat iedereen toch.

Nou, als je dat in een lijstje doet als zijnde je vrouw dan ben je idd een pauper. Immers je loopt dan te koop met iets wat het niet is en nooit zal worden.

Verbaas me over de totale cultuur omslag op het forum, alles kan opeens en is gedoogd lijkt wel ....
Apart .....

Vroeger was alles beter he!