Heico grill embleem.

Gestart door Martijnc70t5, 04-09-2011 14:06:18

Vorige topic - Volgende topic

COPPEHER

Zou helemaal apart worden als je niet meer zelf mocht bepalen wat je met je auto doet.
Dan zouden jou zwarte raam stijlen er ook niet zijn.  :eusa_snooty:

Turbo-Geek

Welke zwarte raam stijlen ? Waar heb je het over ?

'doe eens even normaal, Man !'
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Domaso

Citaat van: )()()sT op 23-09-2011 14:19:45
Ik snap niet waar je je druk om maakt.
Laat iedereen toch.

Je kunt het mooi of niet mooi vinden (ik zou het ook niet doen) maar het is een beetje kort door de bocht om zoiets als verpaupering te betitelen.

Als ik een plaatje van een lekker wijf erop plak, ben ik dan ook een pauper?

Eerst ff dat plaatje hier ter goedkeuring plaatsen.  :eusa_whistle:
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Turbo-Geek

Citaat van: COPPEHER op 23-09-2011 14:29:55
Zou helemaal apart worden als je niet meer zelf mocht bepalen wat je met je auto doet.

Uiteindelijk bepaald iedereen zelf wat ze met hun auto doen, daar ben ik voor.
Echter als je hier een topic start en iets deelt met de rest kan je ook opmerkingen krijgen en die geef ik dus.
Ik ben best van het tunen en absoluut geen origineel-o-fiel maar ik houd niet van Riceboy tuning, het nep tuning dus.
Of dat dan is met een dikke uitlaat, velgen van 3000 euro en een 1.4 8V met 55pk of embleempjes plakken van iets wat je niet hebt.

Boeijke

Snif....mijn nep-R wordt hier verpauperd (of is het met een t ? )
Die lijkt (zeker voor een leek) ook best wel op een R.
Vanwege spoilers, interieur, velgen etc doet ie zich ook zo voor. Dus geeft ie dat voor de kenner/liefhebber ook aan.

Het voorbeeld van een hema t-shirt is onzin natuurlijk. Zeker als je het gaat verkopen als zijnde echt merk en is het niet. Dat is plagiaat en strafbaar.

En dat alles "gedoogd"wordt is natuurlijk ook onzin. Echt "sjonnie" atributen zullen altijd afgekraakt worden.
Maar leuke orginele spullen of een miniscuul klein embleempje of stickertje moet toch gewoon kunnen.

Denk aan je hart....maak je niet zo druk.

Mijn mening dus.

(gaat nu bij wim mee an de chips, bier mag nog niet. ben nog aan het werk)

Turbo-Geek

Heb je op je GLT ook T-5 emblemen zitten ?  Nee, waarom niet ?
Oh, wacht ff laat me raden, je vind dat 'niet mooi' ..... Tuurlijk ...

We weten allemaal waar het omgaat mensen, bumpers, wielen, spoilers (sommige  artikelen die als accesoire soms gewoon organiek te koop waren !) doet niemand echt moeilijk meer over maar het plakken van emblemen is gewoon niet best.
Niet onschuld opeens uithangen.

COPPEHER

Citaat van: Turbo-Geek op 23-09-2011 14:31:40
Welke zwarte raam stijlen ? Waar heb je het over ?

'doe eens even normaal, Man !'

Ok mischien heb ik dat verkeerd, maar die opmerking van doe eens even normaal slaat natuurlijk nergens op want ik heb gewoon een discussie met jou.

Douwe

Ik heb eentijdje terug een andere achterklep gekocht met T5-R logo,Nurburgringstikker en een kentekenplaathouder van ET .Moet ik die er nu weer afhalen en mijn oude verroeste weer plaatsen??

Ik lees hier namelijk dat het geen functie heeft en dus volgens sommige forummers tot verpaupering lijdt.

De mijne is namelijk maar een armeluisVolvo met een 2.5 10V blokje :'(.
Ik snap ook niet waarom ik dan mijn columbavelgen(die ik gewoon mooi vindt) naar de oudijzerman moet brengen omdat ik geen turbo heb, deze heb ik gratis gekregen toen ik de banden kocht die er omheen zaten.Ook de achterspoiler komt van een T5-R af, maar ik zou dus verder moeten zoeken naar een achterspoiler die origineel van een 2.5 10V afkomt???

"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

COPPEHER

Citaat van: Douwe op 23-09-2011 14:43:01
Ik heb eentijdje terug een andere achterklep gekocht met T5-R logo,Nurburgringstikker en een kentekenplaathouder van ET .Moet ik die er nu weer afhalen en mijn oude verroeste weer plaatsen??

Ik lees hier namelijk dat het geen functie heeft en dus volgens sommige forummers tot verpaupering lijdt.

De mijne is namelijk maar een armeluisVolvo met een 2.5 10V blokje :'(.
Ik snap ook niet waarom ik dan mijn columbavelgen(die ik gewoon mooi vindt) naar de oudijzerman moet brengen omdat ik geen turbo heb.Ook de achterspoiler komt van een T5-R af, maar ik zou dus verder moeten zoeken naar een achterspoiler die origineel van een 2.5 10V afkomt???

Ja die moet er onmiddelijk af  :eusa_naughty:
je gaat toch niet rondrijden met iets wat je niet hebt.. :eusa_whistle:

Boeijke

Citaat van: Turbo-Geek op 23-09-2011 14:39:24
Heb je op je GLT ook T-5 emblemen zitten ?  Nee, waarom niet ?
Oh, wacht ff laat me raden, je vind dat 'niet mooi' ..... Tuurlijk ...

We weten allemaal waar het omgaat mensen, bumpers, wielen, spoilers (sommige  artikelen die als accesoire soms gewoon organiek te koop waren !) doet niemand echt moeilijk meer over maar het plakken van emblemen is gewoon niet best.
Niet onschuld opeens uithangen.

Zou dan ook een R embleem zijn  en geen T-5 dingetje. Das dan weer te minderwaardig  :eusa_naughty:   :angel:
Wil sowieso geen emblemen op de auto. Behalve  de slash op de gril.
Dus op mijn GLT geen R, T-5, T5-R, GLT, GLE, 2.5 emblemen enzo. Idd, omdat ik het niet mooi vind.
Zou er een embleem opkomen dan zou dat toch een R embleem worden. Puur om het dan "compleet"te maken. Dus niks onschuld.

FGG

Citaat van: Turbo-Geek op 23-09-2011 13:44:54
Vind ook de nep R'en niet altijd even best maar een R bumper is een wel Volvo product dus dan is er sprake van enige logica, zeker als je je oude defecte bumper vervangt met iets wat niet alleen in betere staat is maar ook beter oogt.

Ik heb 't topic ff vluchtig doorgelezen maar deze snap ik niet helemaal: een Heico-embleem kan niet want daarmee insinueer je dat je auto Heico getuned is, maar als ik een XC-grille met een R-symbool in mijn tdi hang kan 't wel omdat het een Volvo-product is? ???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

yoeri

inderdaat een beetje raar

COPPEHER

Citaat van: FGG op 23-09-2011 15:18:11
Citaat van: Turbo-Geek op 23-09-2011 13:44:54
Vind ook de nep R'en niet altijd even best maar een R bumper is een wel Volvo product dus dan is er sprake van enige logica, zeker als je je oude defecte bumper vervangt met iets wat niet alleen in betere staat is maar ook beter oogt.

Ik heb 't topic ff vluchtig doorgelezen maar deze snap ik niet helemaal: een Heico-embleem kan niet want daarmee insinueer je dat je auto Heico getuned is, maar als ik een XC-grille met een R-symbool in mijn tdi hang kan 't wel omdat het een Volvo-product is? ???

Klopt, en dit is echt geen eigen mening hoor neueuh! dit mag gewoon niet :eusa_wall:

peteRRR

In essentie heeft Sergio natuurlijk gelijk,...absoluut.

Een embleem staat voor de inhoud en het is eigenlijk een beetje liegen als je wel een embleem op de auto hebt en dan niet

de bij horende inhoud,....je maakt jezelf en andere eigenlijk blij met een dooie mus.

Aan de andere kant horen we elkaar vrij te laten,...maar er mag soms best wel wat van gezegd worden.

Dus plak wat je plakken kan,maar als het om het eggie gaat is het gewoon nep. ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

yoeri

beter dat dan iemand dood maken met een blije mus