Project PeeWee's roffel - The end of an era

Gestart door pwberg, 04-09-2011 20:51:58

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Oh ja, het (defecte) binnenwerk voor de klapsleutel is ook binnen (thanx BBS  ;)), dus als de sleutelboer terug is van vakantie zijn we weer wat meer van deze tijd......  ;D

sprak hij met een auto van 17 jaar oud en 480K km op de klok.........
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Vandaag de klapsleutel maar gemodificeerd. Zat in elkaar maar naar mijn mening had de baard toch nog teveel speling in feitelijk alle richtingen. Naar aanleiding van een andere post hier ergens een vulringetje gemaakt. Samen met wat secondelijm zit hij nu perfect in elkaar.  :eusa_dance:

Volgende week als de sleutelboer terug is van vakantie de baard laten slijpen en we zijn helemaal de man. Daarnaast zal de sleutel waarschijnlijk begin december gepimpt worden met een 3d elandsticker (dwz als mijn brief richting Spanje is aangekomen ;D)

Verder; SCHIJTWEER (inderdaad, met hoofdletters en dikgedrukt), dus de overige werkzaamheden liggen weer even stil.  :angel:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Ok heren (en dames), graag even meedenken.

Heb een flinke tijd geleden bij een van de (ik meen actievere) forumleden een foto gezien van ladenkastjes die gebruikt werden voor het gereedschap. Lades waren redelijk laag en een flink aantal boven elkaar.

Kastjes hadden volgens mij ook nog een speciale naam, maar ik kan er niets van terugvinden.......

Weet iemand wie / wat ik bedoel of beschrijf ik hier jouw hobbyhok? Plz react  ;D
(\_/)
(O.o)

razorx

pwberg

Citaat van: razorx op 11-09-2013 20:26:59
Was dat niet in Dirk zijn weblog?

Ik heb echt geen idee, vandaar mijn vraag  ;D

En precies die blog (en anderen....) zijn net iets te lang om effe door te lezen  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)

elianmars

Was dat niet in het blog van cas?  :eusa_think:

Edit: Het was cas, in het blog van Dirk: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,32761.msg1145185.html#msg1145185

Of bedoel je dit niet?

pwberg

(\_/)
(O.o)

pwberg

Hmmm, hebben op het werk ook van deze kastjes staat voor papierwerk en lijkt me persoonlijk niet heel erg stevig. Icm met een bezopen prijs (10 laatjes nieuw 200 euro en op MP ook nog 65) is deze brainfart ook weer naar de achtergrond verwezen.  ;D
(\_/)
(O.o)

elianmars

Heb ik me daarvoor de tandjes zitten zoeken?  :eusa_snooty:

;D

Er is een envelop naar je onderweg ;)

BBS

Citaat van: elianmars op 12-09-2013 18:13:27

Hebben jullie de e-mail nog niet uitgevonden :eusa_think: ;D
Dat die envelop nog met snailmail verstuurd moet worden :eusa_wall: ;D
Volvoloos....

pwberg

Heb ik me daarvoor de tandjes zitten zoeken?  :eusa_snooty:

;D

Uh, ja, thanx anyway......  :eusa_whistle:

En nog een keer thanx  :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)

pwberg

Citaat van: BBS op 12-09-2013 18:26:42

Zijn sinds gisteren van de postduif en telegram af....  :eusa_dance: :eusa_dance:
(\_/)
(O.o)

The Demon

Citaat van: pwberg op 12-09-2013 18:39:06
Citaat van: BBS op 12-09-2013 18:26:42

Zijn sinds gisteren van de postduif en telegram af....  :eusa_dance: :eusa_dance:
Wat moet Gerrit nu gaan doen dan?

Groet,
The Demon.

pwberg

Citaat van: The Demon op 12-09-2013 20:50:13
Zijn sinds gisteren van de postduif en telegram af....  :eusa_dance: :eusa_dance:
CiteerWat moet Gerrit nu gaan doen dan?
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20091209114930/fabeltjeskrant/nl/images/f/f3/Ome_Gerrit_1969.jpg

Heb gehoord dat hij tegenwoordig met Ieniemienie scharrelt, tot groot ongenoegen van Tommy en Pino....  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)

pwberg

Het lijkt wel of die klapsleutel me niet gegund is.......  :eusa_wall:

Lokale sleutelboer is deze week weer begonnen na 3 weken vakantie. Prima, geen probleem, slijpen dat ding en gaan.
Dus de vrouw vandaag die kant opgestuurd, is die frikandel er niet. En de wel aanwezige persoon durfde het niet aan.  :eusa_think:

Vrijdag nieuwe ronde, nieuwe kansen.

En gezien het huidige weer blijft de rest ook allemaal liggen, damned. loopt allemaal even niet zoals gepland cq gehoopt...  :-\
(\_/)
(O.o)