Project PeeWee's roffel - The end of an era

Gestart door pwberg, 04-09-2011 20:51:58

Vorige topic - Volgende topic

The Volvoboy

Je had em niet ff schoongeblazen voor de APK? ;D

Mooi dat je weer een jaartje kunt :)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

pwberg

Citaat van: The Volvoboy op 19-12-2012 17:48:40
Je had em niet ff schoongeblazen voor de APK? ;D

Eerlijk gezegd helemaal niet aan gedacht in de hektiek om haar gisterenavond weg te brengen......  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Douwe

Gefeliciteerd !!

Ik kom volgend jaar wel langs met de mat, ik ben net terug op de basis.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

pwberg

Citaat van: Douwe op 19-12-2012 21:52:04
Gefeliciteerd !!

No prob dude, hij zal niet vergaan....  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Douwe

Citaat van: pwberg op 19-12-2012 21:53:26
Citaat van: Douwe op 19-12-2012 21:52:04
Gefeliciteerd !!

No prob dude, hij zal niet vergaan....  :eusa_whistle:

Jawel hoor!!
Ik denk ongeveer 1500 kilometer ;D

pwberg

(\_/)
(O.o)

pwberg

Citaat van: pwberg op 18-12-2012 14:17:59
Donderdag 20.00 uur sollicitatiegesprek..... :eusa_dance: :eusa_dance:

Net terug, goed gesprek gehad. Omdat die toko nog niet draait en feitelijk nog in opbouw is nog een hoop vragen onbeantwoord, maar wel een lekker gevoel aan overgehouden. Niet in de minste plaats omdat het perfect aansluit bij mijn vorige werkgevers (m.u.v. de huidige...)

Wordt helaas waarschijnlijk wel over de feestdagen heen getild, uiterlijk week 2013-002 hoor ik meer.....
(\_/)
(O.o)

pwberg

Garage provisorisch opgeruimd zodat de sigaarrokende dame tijdens de komende veldslag veilig binnen kan staan.  :eusa_dance:

Moet er binnenkort toch echt aan om serieus te gaan ruimen. Ben het wel een beetje zat dat mevrouw al bijna een half jaar buiten staat.....  :eusa_wall:
(\_/)
(O.o)

Douwe

Ik wil je wel helpen hoor, mijn ruimtelijk inzicht is beter dan ik zelf dacht.
Als je zag wat ik aan materiaal uit mijn garage heb gehaald, daar zou je 4 garages van dezelfde afmetingen stampvol mee krijgen ;D.

pwberg

Citaat van: Douwe op 31-12-2012 12:45:10
Ik wil je wel helpen hoor, mijn ruimtelijk inzicht is beter dan ik zelf dacht.
Als je zag wat ik aan materiaal uit mijn garage heb gehaald, daar zou je 4 garages van dezelfde afmetingen stampvol mee krijgen ;D.

Bedankt voor het aanbod, Douwe, maar liever niet. Heb ooit samen met een maatje zijn schuur gedaan en de weken erna werd ik gebombardeerd met telefoontjes waar ik bepaalde spullen had weggelegd. Dit ondanks alles in overleg gegaan was.  ;D

Dus laat mij maar lekker schuiven.....  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)

BBS

Pascal,

Het is ook de bedoeling dat je kampeerspul de caravan in zeilt als dat ding op stal gaat. ;) ;D

Zonder gekheid, wordt het dan niet eens tijd om e.e.a. definitief uit te sorteren?
Toen mijn ma hier woonde stond de garage ook vol met goedbedoelde zooi. Want het kan wel eens handig zijn...

Wat we nog nooit gebruikt hebben zonder pardon achter het huis gekieperd en volgende week naar de stort...

Maar mooi dat je roffel er nu in past.. :eusa_clap:
Volvoloos....

pwberg

Citaat van: BBS op 31-12-2012 17:27:48
Zonder gekheid, wordt het dan niet eens tijd om e.e.a. definitief uit te sorteren?

Gaat ook gebeuren en wel het eerstkomende weekend dat ik/we volledig vrij heb(ben). Dan wordt er met een kritisch oog gekeken wat weg kan, want het loopt een beetje uit de spuigaten hier. Komt alleen maar bij en gaat weinig tot niets weg.

Dit zal tevens mijn laatste post van 2012 zijn, zitten nu aan de koffie met een lekkere oliebol. Ga straks over op Dobbel Palm / Kanon / Deugeniet / Duvel / La Chouffe (doorstrepen waar op dat moment geen behoefte aan is  :angel:) om zo de laatste uurtjes van dit jaar door te brengen.

Vuurwerk is de lucht al in, kindjes liggen nu op bed met het idee om ze er straks even uit te halen. Komende 2 dagen vreselijk druk ivm de verjaardag van de Mrs morgen (hoe krijg je het verzonnen......  :eusa_wall:). Morgen de hele familie waarbij ouwelui en schoonouwelui blijven eten en woensdag vrienden en kennissen......

Aan U allen vanuit het regenachtige Zuiden een zeer aangename jaarwisseling en alle goeds voor 2013.

Selu
(\_/)
(O.o)

pwberg

(\_/)
(O.o)

pwberg

Vorige week een knappe kofferbakmat van Douwe overgenomen, ziet er netjes uit in de koffer.

Vanochtend MEANY haar wintersloffen aangetrokken, het mag nu wel  ;D
(\_/)
(O.o)

pwberg

Vandaag de veerpootbrug voor de achterkant binnengekregen. En nee, niet via de groupbuy...  ;D

Eens kijken of ik morgen een klein gaatje kan vinden om hem erin te frotten.  :angel:

Verkoop gaat trouwens moeilijk worden denk ik, zowel via het forum als via diverse verkoopsites slechts een enkele reactie. Zal wel te maken hebben met dezelfde reden dat hij te koop staat, dwz de belachelijk hoge wegenbelasting. Ook bij inruil bij een autobedrijf hoor ik de meest belachelijke inruilbedragen (ik weet dat ik een beetje aan de onderkant van de markt aan het shoppen ben, maar bij inruil op een vergelijkbare 850 qua bouwjaar, uitrusting etc 300-500 terugkrijgen gaat me toch echt te ver......) 

Maar goed, ga haar ook niet weggeven, dus voorlopig blijven we haar lekker berijden.....

hmmm, vreemde zin.......
(\_/)
(O.o)