Project PeeWee's roffel - The end of an era

Gestart door pwberg, 04-09-2011 20:51:58

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Citaat van: Douwe op 14-12-2013 13:42:19
Hoesje is redelijk universeel, probeer eens bij APS  ofzo in BoZ.

Citaat van: pwberg op 14-12-2013 13:18:52
Heb al diverse lokale bedrijven aangeschreven of ze zo'n hoesje kunnen leveren.

:eusa_whistle: :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Wilde mijn ABS-controller door thuur laten solderen, maar ivm tijdsdruk en bedrijfssluiting ging dat niet lukken. Vandaag even bij forumlid Waylon geweest en een vervangende unit gemonteerd. Proefritje en mijn lampjes zijn weer uit. Was wel geen afkeur (ABS / TRACS brandden niet tijdens de keuring) maar je zult zien dat ze met de herkeuring wel aan gaan....

Verder een na wat kunst en vliegwerk een stuurkogel LV meegenomen en 2 lampjes uit zijn lampjesdoos meegenomen. Morgen effe bellen voor een afspraak voor de herkeuring, komend weekend de laatste dingetjes doen (hoesje stuurkogel vervangen (wellicht de hele stuurkogen...), hoes aandrijfas vastzetten en wielen RA en LA omwisselen) en dan zou het goed moeten komen.......  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Keep you posted....  ;)
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Vanmiddag de APK-afkeurpunten gefixt, zou nou in orde moeten zijn.  :eusa_dance: :eusa_dance:

Gooi haar morgenavond weer bij de garage af en ga haar dinsdagmiddag weer halen.

Verwacht namelijk dat het maandag op het werk een latertje gaat worden.
Welke m*ng**l plant er dan ook een stop op de laatste 2 dagen voor Kerst???  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
(\_/)
(O.o)

KUKO (Rob)

Cargill ? ;-) ik zal ff met George en Ton praten ;)

pwberg

Citaat van: KUKO (Rob) op 21-12-2013 18:33:25
Cargill ? ;-) ik zal ff met George en Ton praten ;)

Doe maar  :eusa_clap: :eusa_clap:

Toen jij hier 2 jaar geleden die vaccuumzuiger hebt gehaald nog met George over gehad, maar hij had geen idee wie ik bedoelde......  ;D
(\_/)
(O.o)

KUKO (Rob)

pwberg

(\_/)
(O.o)

KUKO (Rob)

pwberg

Citaat van: pwberg op 21-12-2013 17:07:48
Gooi haar morgenavond weer bij de garage af en ga haar dinsdagmiddag weer halen.

Zo, de dame staat weer.

Ga ervanuit dat het nu goed gaat komen. Moet alleen effe kijken tot hoe laat de garage dinsdag open is, mocht dit te laat worden dan laat ik mijn pa de sleutels en papieren ophalen en MEANY buiten het hek zetten.

Kan ik haar gewoon ophalen  :eusa_dance: :eusa_dance:
(\_/)
(O.o)

pwberg

Citaat van: pwberg op 22-12-2013 22:42:22
Citaat van: pwberg op 21-12-2013 17:07:48

Zo, de dame staat weer.

Ga ervanuit dat het nu goed gaat komen. Moet alleen effe kijken tot hoe laat de garage dinsdag open is, mocht dit te laat worden dan laat ik mijn pa de sleutels en papieren ophalen en MEANY buiten het hek zetten.

Kan ik haar gewoon ophalen  :eusa_dance: :eusa_dance:

Goed, plannen gewijzigd. De heren hebben er de afgelopen dagen geen tijd voor gehad. Aangezien ik de dame komende feestdagen wel nodig heb, haar maar onverrichter zaken opgehaald.  :eusa_wall:

Donderdagavond maar weer dumpen en hopelijk vrijdag gekeurd (= laatste dag m.b.t. herkeuring.....  :eusa_whistle:) weer ophalen.
(\_/)
(O.o)

Douwe

Datum herkeuring is rekbaar, als jou keurmeester niet op tijd kan keuren zal hij mi de termijn waarbinnen de (kostenloze) herkeuring valt kunnen verlengen.
Het is gebruikelijk dat een auto niet met afkeur wordt afgemeld, maar alleen bij goedkeur.
Mijn keurmeester maakt er geen probleem van als ik er 2 of 3 weken over doe om een auto voor de herkeuring aan te bieden.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

pwberg

Citaat van: Douwe op 24-12-2013 22:55:34
Datum herkeuring is rekbaar, als jou keurmeester niet op tijd kan keuren zal hij mi de termijn waarbinnen de (kostenloze) herkeuring valt kunnen verlengen.
Het is gebruikelijk dat een auto niet met afkeur wordt afgemeld, maar alleen bij goedkeur.
Mijn keurmeester maakt er geen probleem van als ik er 2 of 3 weken over doe om een auto voor de herkeuring aan te bieden.

Da's een feit. Ach, APK-vervaldatum ligt op 06-Jan, dus wil haar er sowieso doorheen hebben.

Komt goed  ;)
(\_/)
(O.o)

pwberg

(\_/)
(O.o)

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

volvobug

:eusa_clap: Altijd weer fijn, verse APK op die oude hokken van ons  :azn:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.