Project PeeWee's roffel - The end of an era

Gestart door pwberg, 04-09-2011 20:51:58

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Mooi Pascal dat ie weer een jaar legaal op 's heer lands wegen mag rondtuffen :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_clap: :eusa_dance:

En nu gewoon rustig doordieselen :D
Volvoloos....

pwberg

Thanx heren.  :eusa_clap:

Inderdaad altijd fijn als die ouwe lijken zonder al te veel problemen door de APK hobbelen.   :eusa_dance:

Zeker gezien het feit dat ik best wat kan maar absoluut geen automonteur ben. Kijk voor de keuring zeker wel met enig technisch verstand naar de auto maar daar houd het toch wel mee op  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Whoopsie, mevrouw bleek een tikje incontinent. MEANY de garage uitgereden en terwijl de vrouw de kidz aan het inladen was even de dakdragers eraf geschroeft. Toen ik deze terug in de garage legde viel mijn oog op een plasje vloeistof. Buiten de gebruikelijke oliedruppels een plasje diesel.

Kap open (motor draaide) en al snel viel een van de retourslangetjes van de injectoren me op. Had niets meer in huis, dus snel een kniptang en wat doeken in de auto en wegwezen. 11.59 uur voor de deur van een materialenzaak die me kon helpen, was ook gelijk de laatste klant. Gelukkig wist ik de maat uit mijn hoofd, anders hadden we het niet gered.  ;D

Slangetje ter plaatse < 1 min vervangen en gaan met die.... uh,    tropische groene  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Zojuist iets raars......

Na verkoop van diverse meubels kom de dame haar hokkie weer in, alleen moeten eerst de kinderzitjes en de hondenbench er weer in. Alles stond erin (dame stond met draaiende motor te wachten..), de kofferklep dicht om vervolgens tot de conclusie te komen dat alles op slot gesloten is.....  :eusa_wall: :eusa_wall:

Gebeurde gelukkig bij huis, binnen effe reservesleutel gepakt en de dame binnen gezet, maar mocht dit elders gebeuren dan staan we mooi.....  :eusa_whistle:

DE vraag; hoe kan alles opeens in het slot gesloten zijn?? ???
(\_/)
(O.o)

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

pwberg

Citaat van: grijzev70tdi op 12-01-2014 15:48:07
Pinnetje perongeluk naar beneden gedrukt?

Nope, niet eens in de buurt geweest  ;D

Ook heb ABC trouwens....
(\_/)
(O.o)

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

pwberg

Citaat van: volvobug op 12-01-2014 20:08:48
Citaat van: pwberg op 12-01-2014 15:50:43
Ook heb ABC trouwens....
???

Nu ben ik het slachtoffer van de autocorrect, exqueeze mee.....  :eusa_wall:

Moest zijn: Ook geen AB AfstandsBediening trouwens......
(\_/)
(O.o)

volvobug

Citaat van: pwberg op 12-01-2014 20:16:02
Ook heb ABC trouwens....
???

Nu ben ik het slachtoffer van de autocorrect, exqueeze mee.....  :eusa_wall:

Ah  ;D. nu snap ik het. Heb daarmee overigens nog geen verklaring voor je...
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

pwberg

Citaat van: volvobug op 12-01-2014 22:30:31
Citaat van: pwberg op 12-01-2014 20:16:02
Ook heb ABC trouwens....
???

Nu ben ik het slachtoffer van de autocorrect, exqueeze mee.....  :eusa_wall:

Ah  ;D. nu snap ik het. Heb daarmee overigens nog geen verklaring voor je...

:eusa_whistle: :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)

pwberg

Ander vraagje, kwam onderstaande foto tegen

Is naar ik begreep uit een N. Is dit in een 855 te frotten? Lijkt me een stuk makkelijker als de losse zitjes die we nu hebben.......
(\_/)
(O.o)

elianmars

Of ze er voor de 855 zijn weet ik niet, voor de v70 classic zijn ze er wel.

En een zitting/bank van een v70 classic past in een 855.

Ik ben alleen bang dat ze erg zeldzaam zijn.

pwberg

Citaat van: elianmars op 17-01-2014 20:59:10
Of ze er voor de 855 zijn weet ik niet, voor de v70 classic zijn ze er wel.

En een zitting/bank van een v70 classic past in een 855.

Ik ben alleen bang dat ze erg zeldzaam zijn.

Alweer wat verder, thanx.
(\_/)
(O.o)

elianmars

Ik ben wat gaan neuzen en kwam hier terecht http://www.volvopartswebstore.com/products/Volvo/Framework/1191993/9206125.html

Hier wordt gesproken over bouwjaren 1997 t/m 2008. Dit zijn wel losse kussens/verhogingen. Zou je dan de bank moeten verbouwen?
En zou een complete zitting van een N misschien toch passen in een classic?

Ben toch wel nieuwsgierig,  eigenlijk ;D

elianmars