Project PeeWee's roffel - The end of an era

Gestart door pwberg, 04-09-2011 20:51:58

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

blauweroffel

Ik heb deze achterbank in mijn N, en die past niet in een 855/classic.......

BR

pwberg

Citaat van: blauweroffel op 17-01-2014 22:00:13
Ik heb deze achterbank in mijn N, en die past niet in een 855/classic.......

BR

@BR, waarom denk je dat dit niet gaat passen? Is dit qua afmetingen en/of bevestiging? Krijg hier namelijk tegenstrijdige berichten over  ??? ???

Als iemand me kan helpen aan de afmetingen en foto's van de bevestiging van de (zitting van de)achterbank in een N kan ik dit eens vergelijken met mijn 855 en proberen te beoordelen of eventueel modificeren tot de mogelijkheden behoort.

Thanx.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Ughe uche uche, zijn we weer.

Naar aanleiding van

Citaat van: pwberg op 13-04-2014 17:54:38
Lampje motormanagement  :eusa_wall: :eusa_wall:

Morgen eerst maar eens uitlezen....  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

de auto eens uitgelezen. Was een beetje te snel met resetten, maar foutcode was iets met boost pressure. Afijn, nu weg, eens kijken of dat zo blijft (waarschijnlijk niet  :eusa_whistle:)

Verder weinig spannends, de dame doet wat ze moet doen zonder teveel tegensputteren  ;D
(\_/)
(O.o)

elianmars

pwberg

Durf er geen zinnig woord over te zeggen. Eerst de foutcode (dus brandend lampje) reproduceren, opnieuw uitlezen en dan de code WEL opschrijven  ;D
(\_/)
(O.o)

pwberg

Foutcode nog niet kunnen reproduceren, dus we pruttelen lekker door.

Zoals hier (http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,70137.0.html) te lezen inmiddels toch besloten op zoek te gaan een benzine-wagen ivm de kosten (zowel vaste lasten als onderdelen). Zware voorkeur voor 850 / V70 van mijn kant, echter de Mrs ruikt haar kans om uit de (en ik citeer) "rijdende lijkenkist" te komen.

We zullen zien  :evil:
(\_/)
(O.o)

pwberg

Toet-toet, dat is snel.

Binnen 2 uur zijn we hier thuis overeen gekomen dat het "gewoon" weer een 850 / V70 gaat worden. Enige eis van de Mrs is GEEN rode. Wat jij wilt, poep  :eusa_dance: :eusa_dance:

Gelukkig, want ik had feitelijk bij geen van de voorgestelde auto´s het YES-gevoel

We zullen eens gaan kijken.
(\_/)
(O.o)

)()()sT

Ik heb al eens gezegd: als de financiële afdeling het toelaat: neem een geblazen versie. Je hebt een flinke caravan, en met een 20V. vind ik het niet echt mega-geweldig toe noemen, vooral als je al lekker wat koppel gewend bent met je diesel.

pwberg

Citaat van: )()()sT op 23-04-2014 09:08:36
Ik heb al eens gezegd: als de financiële afdeling het toelaat: neem een geblazen versie. Je hebt een flinke caravan, en met een 20V. vind ik het niet echt mega-geweldig toe noemen, vooral als je al lekker wat koppel gewend bent met je diesel.

We nemen het mee in de onderhandelingen  :eusa_clap: :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)

volvobug

Citaat van: pwberg op 23-04-2014 16:15:46

Die fase heb je nu toch gehad ?  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

pwberg

Citaat van: volvobug op 23-04-2014 16:36:54
Citaat van: pwberg op 23-04-2014 16:15:46

Die fase heb je nu toch gehad ?  ;)

Ik bedoelde feitelijk de zoektocht naar een andere 850 / V70  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)

The Demon

Geen rode (of roze)?
Dan maar een gele?

;D

Groet,
The Demon.

pwberg

Inmiddels (o.a.) een mooie V70 gespot in.......... Leeuwarden, of all places...

Ben echter al wel met de man in onderhandeling en heb gelukkig een forum-lid bereid gevonden om morgen even een blik op de V70 te gaan werpen  :eusa_dance: :eusa_dance:

Jack, bij voorbaat nogmaals alvast bedankt  :eusa_clap: :eusa_clap:

To be continued...
(\_/)
(O.o)

elianmars

Citaat van: pwberg op 24-04-2014 20:43:24
Ben echter al wel met de man in onderhandeling en heb gelukkig een forum-lid bereid gevonden om morgen even een blik op de V70 te gaan werpen  :eusa_dance: :eusa_dance:

Zonde, zit er gelijk weer een deuk in  :-\