Galactica's avonturen.

Gestart door Galactica, 06-09-2011 15:02:53

Vorige topic - Volgende topic

Galactica

Grrrrrrrrrrrrrr!!!!!! Richtingaanwijzers werken wederom ook niet meer.
Lag dus niet aan electrisch gedeelte contactslot welke intussen vervangen is.

Alle hulp is welkom op dit moment!

UserID6342

Denk toch dat je raw relais (wat in de alarmlichtschakelaar zit) naar z'n moer is.  Vervang die maar en hoogstwaarschijnlijk is het dan wel afdoende opgelost.  Zal morgen kijken of ik er nog eentje voor je heb.

Galactica

En,en,en?  ;D

Heb vandaag de buitentemperatuursensor ontvangen waarvoor dank Dirk  :eusa_clap:

Zondag gaan we eens stoeien met het spul.

UserID6342

Had jij nu al de ronde of nog vierkante schakelaars in je dashboard zitten Imanuel ?   Heb beide alarmlichtschakelaars hier wel liggen overigens.

volvobug

Heej Imanuel, gefeliciteerd met je verjaardag. Dat er maar vele lampjes mogen branden  ;D

feestverlichting natuurlijk, niet in de auto
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

elianmars

Van harte, Imanuel!

Voor je verjaardag een mooie temperatuursensor ;D

Hopen dat-ie het doet!  :eusa_pray:

Galactica

Citaat van: Dirk342 op 24-08-2012 16:08:04
Had jij nu al de ronde of nog vierkante schakelaars in je dashboard zitten Imanuel ?   Heb beide alarmlichtschakelaars hier wel liggen overigens.

Rond? Ik heb een 850 hoor!  :eusa_snooty: ;D

maruska

alter I versus alter II ;D
en anders kom je hier maar buurten..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

UserID6342

Citaat van: Galactica op 24-08-2012 17:21:49
Citaat van: Dirk342 op 24-08-2012 16:08:04

Rond? Ik heb een 850 hoor!  :eusa_snooty: ;D
Stuur me maar even een fotootje door, dan stuur ik het ding wel naar je op.

Galactica

Hmmm..helaas korte verjaardagsavond.

Natascha storte tijdens het uit eten zijn in.
Voelt zich helemaal schuldig dat het tijdens mijn verjaardagsetentje gebeurde terwijl ze er niets aan kan doen.
Heeft speciaal vandaag nog gerust. Maar ja niets aan te doen.

Zit nu even met een goede whisky het forum door te bladeren.
Morgen weer een dag.

UserID6342

Hè, vervelend Imanuel. Niets ernstigs hoop ik of alleen een hypo ?

Galactica

Het is die kl*te CVS. OP
Zo is er niets aan de hand en voelt ze zich goed, een paar seconde later kan helemaal mis zijn.
Alle energie is dan ineens weg. Ze moet dan direct liggen, haar lichaam schakeld zichzelf echt uit als het ware.
Zelf van het restaurant naar de auto lopen, naar huis rijden (5min) is al te veel.

Dan kan ze niet meer lopen en moet ik haar naar bed dragen, helpen omkleden enz, enz.
En dan maar hopen dat de nacht goed gaat. Door de oververmoeid krijgt ze dan weer buikpijnen en is ze de hele nacht op het toilet aan het overgeven.

Ben vanacht even in de logeerkamer gaan slapen (doe ik wel vaker, zodat ik zelf toch ook een beetje rust).
Dadelijk eens een kop thee bij haar gaan brengen en kijken hoe ze zich voelt.
We hadden voor vandaag nog wat dingen gepland maar ik denk dat het een dagje thuis freubelen wordt.

Hypo's heeft ze ook wel eens maar een schep suiker of Dextro tabletten willen nog wel eens helpen.
Mits direct ingenomen anders is het foute boel.

UserID6342

Balen man !  Sterkte ermee joh.

Bouke

He dat is vervelend zeg,sterkte er mee ;)

Galactica

Het weekend gaat niet helemaal zoals gepland maar dat zag ik al aankomen.
Natascha is gecrasht en ook de bios zat er vandaag niet in.

Om de dag niet geheel verloren laten en zijn en niet al te veel in het negatieve te willen blijven hangen het volgende bericht.

Ik heb voor het eerst in mijn leven heel enthousiast gereedschap voor de 850 gekocht. of überhaupt welke auto dan ook. En wel een set torx schroevendraaiers.

Maarr..goed lezen. Gekocht, nog niets mee gedaan. Kopen was al spannend genoeg.  ;D
Morgen maar eens gaan klooien, na de huishoudelijke taken  :(