Galactica's avonturen.

Gestart door Galactica, 06-09-2011 15:02:53

Vorige topic - Volgende topic

Galactica

Het lijkt me wel leuk om de avonturen van Galactia te posten.
Reparaties, reizen en de dagelijkse dingen. Het is hier te volgen.

Foto link lukt nog niet helemaal lekker.
http://s1221.photobucket.com/albums/dd466/immythep1/

daytonawim

daytonawim

Je kan de laatste link die onder je foto staat copieren en gewoon direct in je bericht plakken.

Galactica

Heb m door! :)

Hoort de slang op de laatste foto zo?

daytonawim

Eigenlijk hoort ie recht naar beneden te wijzen, als het goed is zit er recht ondre je hand een grote stalen ring waar ie inpast.

En mooie foto's, tussen elke foto regel effen een regel open laten, dan plakken de foto's niet zo raar aan elkaar.

Foto's voor je ze op photobucket zet verkleinen naar 1024x768.

Zie nog een grijze dop op je reservoir zitten, dat zou inmiddels wel een groene mogen worden.

elianmars

Citaat van: daytonawim op 06-09-2011 16:23:38
Eigenlijk hoort ie recht naar beneden te wijzen, als het goed is zit er recht ondre je hand een grote stalen ring waar ie inpast.

En mooie foto's, tussen elke foto regel effen een regel open laten, dan plakken de foto's niet zo raar aan elkaar.

Foto's voor je ze op photobucket zet verkleinen naar 1024x768.

Zie nog een grijze dop op je reservoir zitten, dat zou inmiddels wel een groene mogen worden.

Max. foto formaat is 800x600. Groter heeft dus geen zin.

Galactica

HELLLLLLLPPPP!!!

Vandaag lekker genieten van het zonnetje, raampjes open, muziekje aan en relax door het verkeer cruisen.
Terwijl ik bijna bij de eindbestemming ben ruik een geur die verdacht veel op verbrand plastic lijkt. Dus ik denk nog,  iemand is fikkie aan het stoken. Geen meters bij mij in het rood.

Op de parkeerplaats kom ik tot stilstand waardoor er ineens een rookwolk onder de motorkap vandaan komt! WTF?! Snel de kap open. Geen vlammen wel een enorme rookontwikkeling (wit/grijs achtig) Zodra het wat minder begint te roken kijk ik of ik wat kan zien.

De rook lijkt uit de motor van de ventilator achter/voor de radiateur te komen.
Terwijl ik verder kijk zie ik ook een soort gesmotlen substantie op een relais?kastje zitten. De kabel waar dat tuutje op zit is gloeiend heet.

Ik weet helaas niet hoe alles heet, maar ik hoop dat de foto's het een en ander duidelijk maken.
Wie kan mij helpen? De wagen zou aanstaande maandag apk gekeurd worden. Nu heb ik daar nog twee maanden speeltijd mee, maar ik heb de wagen elke dag nodig.

Heeft iemand een ventilator liggen met eventuele nodige appendages?
En kan die persoon het eventueel voor mij plaatsen? Ik woon in Zoetermeer

Sbv

Is het geen kit wat op het relais zit ?

Ludo

Het lijk me idd ook kit, waarmee het vacuumklepje van de lpg installatie op het relais is/was geplakt.

Galactica

Geen idee, wat het is. Het viel me alleen op toen ik het nader ging bekijken.
Zou het zo kunnen zijn dat de kit gesmolten is en er druppels op een of andere manier in de (motor) ventilator is gekomen? In ieder geval durf/kan ik niet met de wagen rijden. Ik ben bang dat het op een gegeven moment wel tot ontbranding komt en dan heb ik een groter probleem

Galactica

Iemand melde mij dat het ook de lagers van de ventilatormotor zouden kunnen zijn en het dus geen kortsluiting betreft. Morgen in ieder geval een kijken wat zo'n motortje kost bij de steelert.
Mocht iemand er nog 1 op de plank hebben liggen, pm me even.

Gr, Imanuel

Galactica

Nou, we gaan verder.
Dadelijk eerst eens naar de dealer om te vragen wat een nieuwe ventilator/fan moet kosten.
Daarna langs het garagebedrijf waar de wagen in onderhoud is om te vragen of ze dat ding maandag kunnen vervangen.

grijzev70tdi

Telkens als ik je nickname lees denk ik aan heel wat anders

zal wel aan de leeftijd liggen :eusa_whistle:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Galactica

Als je maar aan me denkt..  ;)

Galactica

Terug van de dealer. Er is niemand die in het systeem kan kijken of het artikel op voorraad is en wat het kost. Maandag moet ik maar even bellen.  >:(