Galactica's avonturen.

Gestart door Galactica, 06-09-2011 15:02:53

Vorige topic - Volgende topic

de geneRaal

En? Al iemand geweest ?     
Blackstone under construction

Galactica

Zojuist, via de mail weer afmelding...Helaas wegens omstandigheden, bla,bla,bla. :eusa_snooty:

Speciaal eerder naar huis gekomen..ik wordt hier echt pislink over. >:(

De eerste die met €1000,- komt mag hem hebben.

http://link.marktplaats.nl/672123257

The Volvoboy

Citaat van: Galactica op 21-05-2013 15:15:09
Zojuist, via de mail weer afmelding...Helaas wegens omstandigheden, bla,bla,bla. :eusa_snooty:

Speciaal eerder naar huis gekomen..ik wordt hier echt pislink over. >:(

De eerste die met €1000,- komt mag hem hebben.

http://link.marktplaats.nl/672123257

Jij krijgt nog afmelding, ik zat hier laatst te wachten op iemand die zonder afmelding niet is komen opdagen. Ook niet gereageerd na nog een mail van mijn kant... >:(

Alsnog balen natuurlijk... :-\
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Walter

Citaat van: Galactica op 21-05-2013 12:28:20
Daarnaast...goedkeuring van wagenparkbeheerder!
De V40 D2 R-design gaat er komen, zoals gewenst in het wit.  :eusa_dance:
Dan begint dadelijk het grote, lange wachten.

:eusa_dance:

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Galactica

zonder afmelding heb ik al een paar keer gehad.
net als dat er geen reactie meer kwam nadat ik akkoord had gegeven op een voorgestelde prijs.
of de, "ik moet er nog even over nadenken".

dan heb je nog die mafketels die via de mail 1 hele euro meer bieden dan het hoogste bod op MP.
en dan de verzoek plaatjes..., of ik nog even een grote beurt (distributie) geef, nieuwe apk en dat alles voor een euro of €800.

ik denk het een kwestie van bijsparen en inruilen gaat worden.
Geeft ook wel verlies maar je wordt echt heul snel, heul moe van dit soort praktijken.

The Volvoboy

Citaat van: Galactica op 21-05-2013 15:31:00
zonder afmelding heb ik al een paar keer gehad.
net als dat er geen reactie meer kwam nadat ik akkoord had gegeven op een voorgestelde prijs.
of de, "ik moet er nog even over nadenken".

dan heb je nog die mafketels die via de mail 1 hele euro meer bieden dan het hoogste bod op MP.
en dan de verzoek plaatjes..., of ik nog even een grote beurt (distributie) geef, nieuwe apk en dat alles voor een euro of €800.

ik denk het een kwestie van bijsparen en inruilen gaat worden.
Geeft ook wel verlies maar je wordt echt heul snel, heul moe van dit soort praktijken.

Ja ik ben er ook wel een beetje klaar mee nou... Heb dat ding nu al een half jaar staan... Herken precies wat jij zegt. Akkoord gegaan met het bod, ovb van proefrit, nooit meer wat van gehoord. Vervolgens komen proefrijden, met het bericht ''de prijs daar komen we wel uit''. Proefgereden, naar huis gegaan met het bericht ''Ik laat je morgen wel even wat weten''. Nooit meer wat van gehoord, reageert ook niet meer via telefoon.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Galactica

Het is dan eindelijk zo ver!

Gisteren een keurig nette mail gevolgd door een telefonisch gesprek.
Vandaag op afgesproken tijdstip voor de deur staan, gebruikelijke rondje gereden, onder de kap gekeken enz,enz.
Normale onderhandeling over de prijs en tadahh! De Misdebusnie is weg!  :eusa_dance:

Super net en aardig jong stel aan wie ik de wagen ook echt gunde.
Ze zijn er echt blij mee en dat voelt dan ook weer goed.

Dadelijk eerst eens lekker op vakantie en dan gaan we rustig op zoek naar iets anders.

elianmars

Ah, dat is goed nieuws. Eindelijk dan toch!  :eusa_clap:

UserID6342

Mooi dat je 'm kwijt bent Imanuel en fijne vakantie alvast !

Walter

Mooi!! En fijne reis!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Galactica

Vakantie was heerlijk..even weg..na de terugvlucht nog even ziekenhuis van binnen bekeken wegens erge pijn op de borst maar 6 uur later na hartfilm, foto's maag en darmen en een paar flessen pijnstillers weer naar huis. Nu geen last meer, maar het was even niet leuk.

Alweer weekje gewerkt en dan vandaag eindelijk bericht dat de V40 is besteld. Jammer dat de levertijd pas in week 36 is.
Maar goed, een mens moet wat te wensen hebben niet?

Galactica

[Waarschuwing: er zijn al zo'n 120 dagen geen berichten meer geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, denk erover om een nieuw topic aan te maken.

Kijk, bij dat soort meldingen toch maar even wat stof afblazen.

Valt er iets bijzonders te melden?
Euhhh..galblaas verwijderd na galsteen aanval, contract niet verlengd en per 1-12 in de ww, veel gezeik met baas, de V40 D2 R-design op korte termijn inleveren, stiekum aan het kijken naar een 960 sedan  :eusa_whistle: (heeft puur te maken met budget en gewenste uitrusting trouwens)..verder nog iets?

Ehmmm..tja..het wordt nog wat langer op een andere 850 wachten dan in eerste instantie gedacht.

Shockwave

Nare berichten, sterkte!

Hiker

Dat is balen. Succes nog de zoektocht naar een andere baan.....

Maar uhh, contract niet verlengd en toch een lease-bak....welke branch is dat?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Galactica

Citaat van: Hiker op 13-11-2013 19:24:48
Dat is balen. Succes nog de zoektocht naar een andere baan.....

Maar uhh, contract niet verlengd en toch een lease-bak....welke branch is dat?

Vastgoed :-)