Galactica's avonturen.

Gestart door Galactica, 06-09-2011 15:02:53

Vorige topic - Volgende topic

Galactica

jeutje..onderstaand de prijzen voor een nieuw uitlaatspruitstuk plus pakkingen bij de dealer.

Hierbij nogmaals de vraag of iemand hier nog een goed spruitstuk heeft liggen.

Pakking    1x 271736 €16,05 ex btw

Pakking    1x 9146012 €8,10 ex btw

Spruitstuk  1x 31216153 €314,00 ex btw

Vulk

Dat valt nog mee, vraag maar eens de prins op voor een spruitstuk voor een turbo.

Galactica

Nee, ik heb geen turbo. :P

Sbv

Citaat van: Galactica op 26-08-2015 17:05:25
jeutje..onderstaand de prijzen voor een nieuw uitlaatspruitstuk plus pakkingen bij de dealer.

Hierbij nogmaals de vraag of iemand hier nog een goed spruitstuk heeft liggen.

Pakking    1x 271736 €16,05 ex btw

Pakking    1x 9146012 €8,10 ex btw

Spruitstuk  1x 31216153 €314,00 ex btw
geen korting erop of is dit met korting ?

Galactica

Dit is nog zonder korting maar toch.
Ben ook al aan het shoppen voor draagarmen, schokdempers, veerpootlagers- en rubbers.
Ook nog wat klein spul als tankklem, multiriem, kvs dop, bougies en dergelijke. Loopt toch aardig op zo.

de geneRaal

Citaat van: Galactica op 26-08-2015 21:55:11
Dit is nog zonder korting maar toch.
Ben ook al aan het shoppen voor draagarmen, schokdempers, veerpootlagers- en rubbers.
Ook nog wat klein spul als tankklem, multiriem, kvs dop, bougies en dergelijke. Loopt toch aardig op zo.

Aardig lijstje  :D
Blackstone under construction

macfocus

Draagarmen koop je online bij Autoteile Iseler (Ebay DE) ± 125,- euro de set voor Meyle HD. Bij mijn weten nergens goedkoper.
Ik heb daar ook een setje Meyle schokdemper voor voorkant gekocht. € 117,- de set!
Geen idee wat de kwaliteit is, ga het merken, het is gewoon mijn dagelijkse auto geen racebak.
Had het uiteindelijk met een week binnen, vooral omdat ik wat speciale factuur wensen had (verlegde BTW)
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

Galactica

Citaat van: macfocus op 26-08-2015 22:54:40
Draagarmen koop je online bij Autoteile Iseler (Ebay DE) ± 125,- euro de set voor Meyle HD. Bij mijn weten nergens goedkoper.
Ik heb daar ook een setje Meyle schokdemper voor voorkant gekocht. € 117,- de set!
Geen idee wat de kwaliteit is, ga het merken, het is gewoon mijn dagelijkse auto geen racebak.
Had het uiteindelijk met een week binnen, vooral omdat ik wat speciale factuur wensen had (verlegde BTW)

Ebay.de/ Autoteile Iseler zijn we al mee bezig  ;)

Neemt niet weg dat het een aardig lijstje is.

macfocus

Ik ken het, heb hier ook voor een 800,- euro spul liggen....

Sbv

Gewoon slijtage delen. Het zijn oude auto's aan het worden en daarbij komt onderhoud. reden voor een hoop mensen om afscheid te nemen daar het onderhoud de dagwaarde al snel overstijgt.

macfocus

Galactica

Wat een geweldig forum is dit!  :eusa_clap:

Spruitstuk geregeld. Alleen nog even ophalen.  :eusa_dance:
Paar pakkingen erbij en het kan weer van het lijstje af.
Daar worden we blij van.

Galactica

Grrrmmpphh...gaat lekker zo.  >:(

Nummerplaat blijft wel schoon, dat dan weer wel.  :P

Galactica

Even kijken..is er wat te melden?

Uhmmm..veerpootlagers- en rubbers, draagarmen en schokdempers zijn inmiddels binnen.
Motorsteunen en rubbers moeten besteld worden net als wat andere meuk. (multiriem, bougies ect, ect).
Oja..nog steeds niet achter de code voor de radio aangegaan. Toch maar eens doen. Beetje saai zo en zelf zingen is geen optie. Ik zou niet door de eerste selectie ronde van X-factor
komen zeg maar. :P

De 18" imi Peg velgen zijn inmiddels omgeruild voor originele 17". Rijd al een stuk fijner en de verhoudingen kloppen nu.
Nog steeds niet trilling vrij maar dat kan ook door voornoemde draagarmen en schokdempers komen.

Rest nog dat ik nog steeds op zoek ben naar een uitlaatspruitstuk.

Galactica

Goed..draagarmen en schokdempers zijn vervangen. (foto's zal ik later even plaatsen).
Nu nog uitlijnen en dan zou de de boel weer goed moeten draaien.

Wel iets vreemds. Maandje geleden remblokken voor vervangen.
Nu heb ik bij stuuruitslag naar rechts en gelijktijdig remmen een trillend rempedaal.
Daarnaast hoor ik een soort knerpend geluid. Kan even niet ontdekken waar dat vandaan komt. Iemand een idee?