AUX voor SC-805

Gestart door moorf01, 07-09-2011 22:55:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

moorf01

Forumers..

Even een kort en krachtig vraagje. Is het mogelijk om op de een of andere manier een aux optie op een van de audio mogelijkheden te solderen. Heb ooit een paar dingen gezien voor een SC-801 maar... ???

Was al een heel gepruts om hem er in te krijgen (geen passende stekkers + geen passende grootfront sleuf  >:( )

Bvd Frank

Trouwens hilarisch verhaal hoe ik er aan gekomen ben...Jawel hij stond bij een kringloopwinkel in Goor ( Wawollie) voor 7,50 euro! echt te ziek  :eusa_dance:

Toen had ik een alter 2 en ik kon hem gewoon daar er in zetten..en alles werkt..ohoh ( behalve die code natuurlijk ;) )

daytonawim

#1
Jij bedoelt een input maken voor een ipod of zo.

Dat kon toch met zo'n Blitssafe ding ( staat/stond er een te koop zag ik van de week) die komt op je wisselaar ingang te zitten.

Yup, de midden rail zat er waarschijnlijk niet in.

Er is gewoon een kabelset voor te krijgen hoor radio aansluiten op de chassies stekkers.

7 euro 50  :o :o :o :o :o, das het koopje van het jaar  :eusa_clap: :eusa_clap:

moorf01

Citaat van: daytonawim op 07-09-2011 22:57:54
Jij bedoelt een input maken voor een ipod of zo.

Dat kon toch met zo'n Blitssafe ding ( staat/stond er een te koop zag ik van de week) die komt op je wisselaar ingang te zitten.

Yup, de midden rail zat er waarschijnlijk niet in.

Er is gewoon een kabelset voor te krijgen hoor.

een blitssafe ding..dat ga ik ff googlen. Ben het wel tegengekomen ergens hier maargoed. Is dat een ding voor in het tapedeck? Of zo'n kastje...wat aan dat cd wisselaar deel gaat?

Ja er zat een soort plastic rand in plaats van een uitsparing ..zagen zagen...;)

big ben


moorf01


daytonawim

Das goed spul, alleen is ie al verkocht helaas :-(

moorf01

Citaat van: daytonawim op 07-09-2011 23:02:04
Das goed spul, alleen is ie al verkocht helaas :-(

Hoe bedoel je verkocht...haha had jij er een ? Of ...in het algemeen. Ze zijn niet meer te koop...?  :eusa_shifty:

daytonawim

Hij stond hier op het forum te koop.

Dacht dat ze iets van 90 euro waren (als het meer is niet boos worden hoor)

Er kan ook een externe versterker op aangesloten worden.


big ben

Je hebt verschillende  soorten, en zelf heb ik er ook één in de auto en het werkt zoals het moet!

http://blitzsafe.com/catalog/volvo/cat_42.html

Grt  :)

nielsmaneschijn

Mijn Blitzsafe is perfect! Goed geluid en het werkt altijd.

markmol

Citaat van: moorf01 op 07-09-2011 22:55:33
Forumers..

Even een kort en krachtig vraagje. Is het mogelijk om op de een of andere manier een aux optie op een van de audio mogelijkheden te solderen. Heb ooit een paar dingen gezien voor een SC-801 maar... ???

Was al een heel gepruts om hem er in te krijgen (geen passende stekkers + geen passende grootfront sleuf  >:( )

Bvd Frank

Trouwens hilarisch verhaal hoe ik er aan gekomen ben...Jawel hij stond bij een kringloopwinkel in Goor ( Wawollie) voor 7,50 euro! echt te ziek  :eusa_dance:

Toen had ik een alter 2 en ik kon hem gewoon daar er in zetten..en alles werkt..ohoh ( behalve die code natuurlijk ;) )

Frank,

Je hoeft er geen apparaten voor te kopen. Mits je een klein beetje kan solderen en een oude koptelefoon en een leeg cassettebandje hebt!

Zie mijn uitleg en aanvullingen van anderen:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,3791.0.html

Wel zo goed(koop)! Werkt perfect. Bij mij was alleen de gronding een probleem, maar da's te wijten aan mijn auto en zal wsl niet altijd voorkomen. Het is in ieder geval het proberen waard!

moorf01

Bedankt voor de reacties...as we speak heb ik hem open liggen. Alleen via de link vind ik natuurlijk super info. Alleen kom ik er niet achter wat mijn type is. En waar dus het Linker kanaal zit. Het rijtje letters wat dit zou moeten aangeven vind ik ook niet..

???