Okkie C70 t5 heb hem toch nog :-)

Gestart door OkkieC70, 08-09-2011 17:55:24

Vorige topic - Volgende topic

rovelra

Gave foto's met een gave wagen!!

Heb je misschien wat meer foto;s van de uitlaat ?
Zijn er twee dempers geplaatst , of is er een Y stuk tussen gezet om rechts ook een pijp te maken ?

BvD Rogé

OkkieC70

De foto's van mijn uitlaat gaan komen, moet alleen even dit topic in de gaten houden.
Zodra hij de brug op gaat zal ik de foto's maken!

Dank trouwens voor de complimenten!

OkkieC70

Ik ben even bezig geweest met een foto en vond hem echt heel erg goed gelukt!

Groetjes peter

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

OkkieC70

ja. dacht zet hem online, en zie wel wat voor een soort reactie's er op komen haha!

COPPEHER

Peter360

Netjes gedaan, ik ben helaas niet zo goed in mooie foto's maken.

OkkieC70

beste Peter,

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar anders kunnen we allicht een keer een kleine shoot houden, misschien dat we er samen iets van kunnen maken, want deze foto's zijn allemaal lucky shots met mijn telefoon gemaakt!

Groetjes Peter

OkkieC70

Zoals ik zei, voor mijn gevoel klopt het ook niet!

maar binnenkort gaat hij gewoon op de rollerbank!

Groetjes peter

M a r c

Waarom ga je in godsnaam naar Tunex....?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

MarkoC70T5

Citaat van: OkkieC70 op 01-10-2011 17:41:58
Vandaag naar Tunex geweest, hier hebben ze gekeken naar de chip, vonden hem er niet uit zien:P
Dus is opnieuw gesoldeerd.
Daarna hebben ze gekeken of ze winst kunnen behalen op deze chip, en ze verwachten van wel.

Ik ben vandaag dus ook door duitsland heen gekomen, hier heb ik de auto getest qua snelheid.
Ik kon niet harder op de heen weg dan 263 km/u.
De terug weg had ik meer ruimte en heb ik 275 km/u gereden, dit was op een gps gemeten en vind het maar eng snel:D

Binnenkort word ik weer gebelt door tunex om te kijken of ze me chip daadwerkelijk kunnen verbeteren of dat het alleen maar minder word door de aanpassingen.

Groetjes peter
En denk dat je GPS ook gecalibreerd kan worden. ;)  met een chippie alleen ga  dat lang van zijn leven niet halen.   :eusa_whistle:
Met mijn setup kwam ik niet verder dan 273 op een echt goede gps ontvanger  kon nog misschien 1 a 2 km meer bij maar de A20 hield op  :angel:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

OkkieC70

Citaat van: M a r c op 01-10-2011 18:06:55
Waarom ga je in godsnaam naar Tunex....?

Doordat ik meerdere mensen heb gehoord daar met goede ervaring, Als er andere ervaringen zijn hoor ik die graag. Ben voor alsnog niet geholpen..
Groetjes peter

OkkieC70

Citaat van: MarkoC70T5 op 01-10-2011 19:42:15
En denk dat je GPS ook gecalibreerd kan worden. ;)  met een chippie alleen ga  dat lang van zijn leven niet halen.   :eusa_whistle:
Met mijn setup kwam ik niet verder dan 273 op een echt goede gps ontvanger  kon nog misschien 1 a 2 km meer bij maar de A20 hield op  :angel:

Ik heb geen idee wat er dan nog meer aan de auto gedaan is, want vermoed dat de gps van landmacht toch redelijk goed gecalibreerd is.
Ook weet ik dat op de teller van een motor een week of 3 terug 270 gereden heb, dit was 261 op de gps..

Maar het is me om het even, ben hier niet om onzin te verkondigen.

Groetjes peter

OkkieC70

In verband met familie omstandigheden zal deze volvo helaas verkocht moeten worden.

*spijtig genoeg*