Vervangen stuur S70, Waar op letten bij 2de hands stuur

Gestart door Volvo S70, 13-09-2011 12:05:59

Vorige topic - Volgende topic

Volvo S70

Ik wil een andere stuur voor mijn S70 bj 2000 kopen (hout)  Zijn er dingen waar ik op moet letten bij het monteren van deze? waar moet ik op letten voor het kopen? kan ik bijvoorbeeld  zien of de airbag nog goed is? gaan er nog foutcodes ontsaan en/of/ lampjes branden?

fredtref

In ieder geval een half uurtje van te voren de accupolen los, zodat niet per ongeluk de airbag geactiveerd wordt, een merktekentje maken op precies dezelfde plek op de sturen zodat je de nieuwe er ook recht op komt te staan.
En hoe je kan zien of de airbag goed is, als hij opengescheurd is betekent dat hij niet goed meer is.... (sorry kon het niet laten) ;D ;D ;D

daytonawim

Ook moet je voorzichtig zijn met het kabeltje van de airbag

hvdmountain

Citaat van: fredtref op 13-09-2011 12:23:07
In ieder geval een half uurtje van te voren de accupolen los, zodat niet per ongeluk de airbag geactiveerd wordt, een merktekentje maken op precies dezelfde plek op de sturen zodat je de nieuwe er ook recht op komt te staan.
En hoe je kan zien of de airbag goed is, als hij opengescheurd is betekent dat hij niet goed meer is.... (sorry kon het niet laten) ;D ;D ;D
Kwartiertje moet ook al voldoende zijn. Als je de airbag eruit hebt, niet het contact aan zetten. Dan krijg je foutcodes..