15 Jaar 850 R Meeting nu met de plaatjes erbij

Gestart door Powerpete, 13-09-2011 19:43:45

Vorige topic - Volgende topic

knip

Citaat van: Peter360 op 02-10-2011 17:54:48
Prachtige foto's hoor MikeyQR en KIM, helaas kon ik er zelf niet bij zijn. Bij de foto's van knip erg jammer dat de kentekens zijn weggewerkt, en dan nog zo lelijk wit weggekrast ook, zonde, verpest eigenlijk de hele foto.

het is vrij normaal dat je de kentekens weghaald,helaas heb ik er geen andere methode voor(zover ik weet).

groeten.

maruska

Behalve als mensen aangeven er geen problemen mee te hebben, zoals ik..
@kim : ach, smaak was hetzelfde toch ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Peter360

Citaat van: knip op 02-10-2011 18:21:30
Citaat van: Peter360 op 02-10-2011 17:54:48
Prachtige foto's hoor MikeyQR en KIM, helaas kon ik er zelf niet bij zijn. Bij de foto's van knip erg jammer dat de kentekens zijn weggewerkt, en dan nog zo lelijk wit weggekrast ook, zonde, verpest eigenlijk de hele foto.

het is vrij normaal dat je de kentekens weghaald,helaas heb ik er geen andere methode voor(zover ik weet).

groeten.
Waarom eigenlijk? kentekens weghalen, niemand kan er wat mee, over de weg rij ik ook niet met afgeplakte kentekenplaat. En als je ze toch wegwerkt, werk ze dan even netjes met geel weg binnen de plaat, en niet krassen met wit.

Groeten Peter

MICHEL306

Heel geslaagd en super gezellig.
Treintje vanuit Hengelo ook leuk.
Koffie en koek meeting was top....

Powerpete

met de kentekens heb ik ook geen problemen hoor, de overheid weet toch al alles van me.... ( t cjib in t bijzonder)

de koeken zaten zoveel conserveringsmiddelen in, die blijven wel weer goed tot de volgende kerstboommeeting..

en ik heb een probleem.... al mijn 208 foto's...... zijn gelukt...nu het uitzoekproces...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Powerpete

eerste hapje foto's

KIM

Mooi Peet!
Die foto van mij; daar mag je de ongecomprimeerde wel naar mij sturen. Die echt leuk geworden!

Powerpete

arjen850

Prachtige foto's van iedereen :eusa_clap: Jullie hebben der geweldig weer bij gehad 8)

Powerpete

UserID6342

Was vorig jaar toen met de rode R meeting bij jou ook zo mooi weer hè ?  Lijkt wel of dat zo hoort bij een R meeting ;D.

Powerpete

FGG

Ziet er geweldig uit! Mooie locatie! En perfect weer natuurlijk.

O, en deze:

:eusa_drool:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

KIM

Citaat van: Dirk342 op 02-10-2011 19:51:57
Was vorig jaar toen met de rode R meeting bij jou ook zo mooi weer hè ?  Lijkt wel of dat zo hoort bij een R meeting ;D.

Dat was nog dit jaar: 2e paasdag.

Hiker

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha