Mijn eerste 850 !!!

Gestart door BobaFett, 13-06-2004 15:39:38

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Citaat van: Boba Fett op 25-06-2004 19:23:18Agnetha (zo hebben we de auto gedoopt)

Dat wordt nog wat, als je hem naast Knoet zet  ;D

JCviggen

Congrats :)

Er gaat toch niks boven dat gevoel als je met een pas gekochte auto wegrijdt, zeker als het een roffel is!

De TDI klinkt nogal dieselig als hij koud is (nog steeds een stuk beter dan alle 4-cyl tdi's), maar als hij warm is en je duwt hem op zijn staart klinkt hij inderdaad heel erg mooi!
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Raf

oewiiieeeee!!

geweldige kleur!!! (als het aubergine is toch ;D)
strakke bak!!

Raf
De gustibus non disputandum est!

Reitse

denkweb

Citaat van: Boba Fett op 26-06-2004 17:00:50
Oja, voor ik het vergeet.
Een kleine en bescheiden type aanduiding...   ;D

Fijn dat mn roffeltje toch een broertje (of zusje?) heeft, een handgeschakelde 850 tdi sedan... *snik*...

;D

denkweb

Heb zondag al een bestuursvergadering van de 850 Club... volgende keer beter! Houden we in elk geval tegoed!

850driver

proficiat met je aankoop,ik heb zelf een 850 2,5 TDI met 271000 km en idd dat motorgeluid......sounds great  ;D

groetjes

martijn.

Prof met je Tdi, we hebben er net een ingeruild en door verkocht aan de handel.
Die heeft 580.000 km gedraaid en de motor klinkt nog heel goed.
Dit is wel een automaat.
Dus km maken kan ie wel.

Pretorian

Veel rijplezier en vele veilige kilometers toegewenst! 8)
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

saint

Boba Fett, cograts with the TDI! Ik ben sinds anderhalf maandje overgestapt van een GLE op gas naar ook een 850 TDI. Moet zeggen dat het dieselen in een 850 me goed bevalt, daarentegen mis ik de échte'roffel wel een beetje! Mmmhh geinig de mijne had bij aankoop ong. dezelfde km stand.

Twee dagen na aankoop bij de Appie ff gauw iets halen, kom trug staat er 'zo'n paarse' naast me, wat een hele mooi kleur zeg! Ik zelf rijd een grijze, indien de zon erop schijnt krijg je er ook een soort van paarse gloed over :P

Fototje

littlefeat

Zeg jongens?!
Ben nog niet zover dat ik al een 1e 850 heb, kijk er wel naar. Deze keer een estate  2.5 L uit okt 96 met 215.000 op de teller en sinds 4 jaar een G3 onderbouw erin/onder.
Hebben jullie adviezen waar ik speciaal op moet letten??

Peth©oni

Citaat van: Boba Fett op 04-07-2004 08:46:07
Hoe is de onderhoudshistorie? Als het boekje erbij zit met alles netjes geregistreerd is dat veel waard (dan is de auto goed onderhouden). De distributieriem moet rond de 200.000 - 250.000 vervangen worden, ook wel belangrijk.

En zelfs daar kan gerommeld zijn......

BobaFett

Laat ik er ook aan geloven en mezelf voorstellen...

Boba Fett is een alias voor Patrick. Ik ben woonachtig in Brabant en trotse eigenaar van een 850 TDI uit 1996 in de kleur 420.

Amieke850

OK! Mooie introductie!
Heel erg van harte welkom op dit forum, Patrick! [ ;)]

The Saint

Ja ik moet ook maar es op zoek naar ander werk: 10 minuten op de fiets, en de R staat maar op het pad..

Ik vroeg me aldoor al af waar jouw nick vandaan komt, nog nooit naar Star Wars gekeken nl.

Nog veel lekkere kilometers 'in Agnetha gewenst, en ik weet nog een leuke naam voor een eventuele 2e Volvo naast Agnetha...

No shirt no shoes, no pinball