Re: De SS

Gestart door den dis, 17-09-2011 21:27:37

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Auts... dat zou echt klote zijn...

Ik hoop dat het mee valt  :-\

Succes straks :eusa_pray:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Auw! Dat zal dan de tweede keer zijn voor de SilverSand  :-\

den dis

Citaat van: elianmars op 02-02-2012 00:25:35
Auw! Dat zal dan de tweede keer zijn voor de SilverSand  :-\
En hopelijk blijft het daar ook bij.  :eusa_pray: :eusa_pray: :(

den dis

Goeiedag iedereen,

Wie kan me vertellen wat er allemaal moet vervangen worden als er verstevigde drijfstangen inkomen. Zijn dit alleen de lagers of moet er nog aan iets gedacht worden?

mvg
Dennis

ulkeman

hoe is de krukas dan?
die niet ingesleten?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

darius

Als het al voor de tweede keer ral is moet je de krukas maar laten slijpen lijkt me. Je kunt met het blote oog niet 100 procent zeggen of het ok is..
No show, only go.

den dis

Citaat van: ulkeman op 02-02-2012 12:39:36
hoe is de krukas dan?
die niet ingesleten?
dat weet ik nog niet.
Ik hoop van niet, de volvo heeft niet meer gedraaid sinds hij het tikken heeft( op 200m van bij mij thuis gebeurd) dus ik hoop dat de krukas niet beschadigd is

den dis

Citaat van: darius op 02-02-2012 12:46:42
Als het al voor de tweede keer ral is moet je de krukas maar laten slijpen lijkt me. Je kunt met het blote oog niet 100 procent zeggen of het ok is..
ja de 2 de keer Bij de wagen maar intussen is het blokje verwisseld geweest dus bij dit blok is het de eerste keer dat er zoiets gebeurt

M a r c

Waarom zou de krukas beschadigd zijn door een paar kromme drijfstangen??  Als je lagerschalen eruit liggen dan kan ik me dat voorstellen maar anders gebeurt er weinig met de krukas hoor....  Beetje zelfde verhaal als Ludo zijn wagen, gewoon nieuwe drijfstangen met nieuwe drijfstanglagers erin en je rijdt weer  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

den dis

Goeiedag iedereen,

De afspraak is gemaakt er komen ineens versterkte drijfstangen en glyco sputterlagers i.p.v. de kapotte originele.
Ook de intercooler wordt vervangen door een alu exemplaar.
Kben eens benieuwd of dit een merkbaar resultaat geeft.

mvg
Dennis

Ludo

Ja toe maar, doe het maar meteen goed.  ;D

Hangt dit samen, of een gevolg van het gebroken pijpje van de IC?.

den dis

Goeiedag allemaal,

Ziezo gisteren de roffel gaan wegdoen. dat was wel ff spannend in de sneeuw ;D
Normaal zal er woensdag aan begonnen worden en als het een beetje meezit zou ik hem vrijdag terug hebben met alu IC en versterkte drijfstangen en lagers. :eusa_dance:

Ook zal er op het vRIP kitje een pijpje worden gemaakt om de dumpvalve op te plaatsen.
Aangezien dat dan de zwakste punten vervangen zijn ga ik maar eens sparen voor een 19T en een remapje.

Ik ben eens benieuwd naar het resultaat van de IC. ik heb er al veel over gelezen maar ben eens benieuwd of ik het verschil ga voelen

mvg
Dennis

Martijn_B

Succes Dennis! Ik denk dat je met deze buitentemperatuur nog niet zoveel gaat merken van de dikkere IC. Straks, in de zomer met 20 graden +, zal het wel degelijk een verschil uit gaan maken verwacht ik.

Met de drijfstangen kun je straks mooi een 19T monteren en 360 pk gaan draaien :D

Groet,

Martijn
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Vulk

Even in spanning afwachten dus en hopen dat het weer snel beter wordt!

den dis

Citaat van: Vulk op 05-02-2012 11:09:39
Even in spanning afwachten dus en hopen dat het weer snel beter wordt!
En het moet nu net lukken dat geduld niet mijn sterkste kant is  ;D ;D