Re: De SS

Gestart door den dis, 17-09-2011 21:27:37

Vorige topic - Volgende topic

den dis

De verlaging van op de laatste foto is echt zoooooo vet  :o  :eusa_drool: :eusa_drool:
misschien nog een idee voor in de toekomst  ;D

Mvg
Dennis

den dis

hallo iedereen,

Juist een paar vette pics gemaakt van de roffel ;D

mvg
dennis

Jelmar

Eerder mistige foto's dan vet ;D

Wel mooie foto's & auto ;D
850R

Sem

Citaat van: elianmars op 06-11-2012 22:56:29
Hèhè, na lang zoeken eindelijk gevonden (ik heb veel te veel foto's online staan  :eusa_wall:):

http://www.familie-verweij.nl/volvo/gangstah%20850.jpg

Edit: F*ck, als ik dit zie, zou ik zó weer een 850 willen hebben  :eusa_shifty:

Mooiste 850 ooit gezien... Ik blijf erbij. ;)

)()()sT

Citaat van: fbm op 06-11-2012 22:47:26
I know, zelfs Eugene had hem niet eens zo laag als jouw shoppie!

Toevallig zat ik ook even te neuzen in m'n Photobucket-archief en kwam 'm nog tegen met mijn 855 erbij.

Maar voor nu: mooi!

KIM

Mooie plaatjes.

Tipje voor de volgende keer: Zet je motor even uit.

Vulk

Citaat van: KIM op 18-11-2012 22:08:41
Mooie plaatjes.

Tipje voor de volgende keer: Zet je motor even uit.

Net niet! :)

den dis

Goeiedag allemaal,

Eindelijk is het dan bijna zover, 11 december komt eindelijk de 19T erop.
Nu is het alleen spijtig dat het weer niet echt meezit om te testen ;D

elianmars

Citaat van: den dis op 09-12-2012 21:30:52
Goeiedag allemaal,

Eindelijk is het dan bijna zover, 11 december komt eindelijk de 19T erop.
Nu is het alleen spijtig dat het weer niet echt meezit om te testen ;D

Natuurlijk wel. Hoe kouder, hoe beter  :evil:

den dis

Hallo iedereen,

Gisteren weer een gezellig dagje doorgebracht in Moergestel.

Inmiddels is de 19T en groene injectoren gemonteerd en man man wat is dat een verschil tegen een 16T met schuine flens.
De software moet nog helemaal op punt gezet worden door Marco van MTE, hoogst wss zal dit ergens einde januari gebeuren.

Verder is er een nieuwe alu intercooler ingekomen omdat de vorige een klein lekje had, er kwam altijd een vettige plek in de hoek van de intercooler.
Dit heeft Marc echter zeer correct opgelost en volledig onder garantie vervangen.

Aan de wegligging is ook nog wat gebeurd, er zijn IPD rubbers in de originele subframebussen geplaatst. Deze rubbers vullen de gaten op die in de originele rubbers zitten. Dit had Tom met een uurtje al gepiept en ik moet zeggen dat je het verschil echt wel merkt.

Tenslotte heb ik nog een originele VPB voor de voorkant gekocht en deze thuis geinstalleerd en in combi met die subframe rubbers is het echt geweldig qua wegligging de roffel is er echt een heel pak stijver van geworden.

Als ik in Januari terug ga voor de software breng ik ook nog een VPB voor de achterkant mee, deze is al besteld alsook een plx turbodruk module.

Mvg
Dennis

elianmars

Dat klinkt allemaal erg  :eusa_drool:

den dis

Dit is ook allemaal erg  :eusa_drool: 
;D

Ik ben echt eens nieuwsgierig als de software op punt staat, dan heeft ie eigenlijk pas zijn volle vermogen.

M a r c

Maar hij ging nu ook al af  8)   Altijd leuk als de slangen om je oren vliegen  ;D  :eusa_shifty:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

den dis

mmm toch nog even aan het twijfelen om een grotere ipd intake buis te plaatsen tegen dat de software wordt aangepast  ;D ;D

Citaat van: M a r c op 12-12-2012 17:27:07
Maar hij ging nu ook al af  8)   Altijd leuk als de slangen om je oren vliegen  ;D  :eusa_shifty:
;D

den dis

Hallo iedereen,

Ik heb zojuist een T-5R interieur gereserveerd(zetels,deurkaarten ende armsteun) :eusa_dance: .

Deze komt wel uit een 855 en daar de  SS een 854 is zit ik nog wel met het probleem dat de achterbank niet past, dus dat wordt nog even doorzoeken.

Normaal ga ik het van de week ophalen, er is nog wel een beetje werk aan maar met wat lederverf en conditioner moet dit weer goed komen.

mvg
Dennis