Re: De SS

Gestart door den dis, 17-09-2011 21:27:37

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

den dis

Goeiedag allemaal,

Het is weeral een tijdje geleden dat ik nog eens iet gepost heb maar heb een nieuw fototoestel en  natuurlijk was de SS testobject.

Hier enkele fotootjes:

De 19T is voorlopig nog niet geinstalleerd :'( maar daar komt nog verandering in. Met ons 2de zoontje erbij is alles een beetje drukker geworden ;D

mvg
Dennis

elianmars

fbm

Citaat van: den dis op 02-09-2012 19:49:27
http://i46.tinypic.com/2vdfc69.jpg

Velg net iets donkerder, net als de bumpers en stootstrippen en hij is af!  :eusa_clap:

8)

maartendeb

den dis

Citaat van: fbm op 02-09-2012 20:24:46
Citaat van: den dis op 02-09-2012 19:49:27
http://i46.tinypic.com/2vdfc69.jpg

Velg net iets donkerder, net als de bumpers en stootstrippen en hij is af!  :eusa_clap:

8)
De velgen moeten sowieso nog eens gestraald en gecoat worden en dan is de bedoeling ook om het harg van de velg in een iets donkerdere tint te laten doen.

Mvg
Dennis

M a r c

Hey dennis, mooie foto's! Ga die 19T er maar vast op monteren want MTE is hier over 2 weken  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

dielie850

Mooie auto en mooie fotos Dennis :eusa_clap:

den dis

Goeiemorgen,

De afspraak voor de custom software is gemaakt.
Marco van MTE komt vanaf 15 tot 19 sept naar Marc dus gaat de SS de 15de om 16 u binnen. :eusa_dance: :eusa_dance:

elianmars

Citaat van: den dis op 09-09-2012 10:41:20
Goeiemorgen,

De afspraak voor de custom software is gemaakt.
Marco van MTE komt vanaf 15 tot 19 sept naar Marc dus gaat de SS de 15de om 16 u binnen. :eusa_dance: :eusa_dance:

Cool, dat is dan de tweede keer dat Marco software voor de SS schrijft 8) ;D

den dis

Ik had bij de rode ook de custom software door Marco laten schrijven en ben er zeer tevreden over, ook over de service van Marc dus dan is de keuze snel gemaakt  ;D

De SS rijdt nu rond met de software en turbo enz van de rode, alleen zijn er sinds toen nog een paar attributen bij gekomen zoals:
-nieuwe lagers
-dikke drijfstangen
-fris motorblokje
-dikke alu fmic
-R-spruitstuk
-en wss ben ik nog wel wat vergeten.

Dus nu begint het zo stilletjes wel tijd te worden om de 16T met schuine flens en blauwe injectoren in te wisselen tegen de 19T met groene injectoren.

Mvg
Dennis 

UserID6342

Mooie auto zo hoor Dennis  :eusa_clap: :eusa_clap:

den dis

Goeieavond allemaal,

Kan iemand me helpen en vertellen of er specifieke punten zijn waarop ik moet letten bij de turbowissel.

Mvg
Dennis

thuur

Citaat van: koen.s op 11-09-2012 22:03:10
Toevallig vorige week ook mn turbo vervangen.
De o-ringen van de leidingen die op de turbo goed zitten, als deze lekken komt er olie of koelwater op de turbo.
De moeren waarmee je de downpipe vast schroef lopen los, dus 2 moeren achter elkaar.
Verder is het goed te doen, je komt overal makkelijk bij.
Succes.

Moeren en o-ringen gewoon vernieuwen (moeren natrekken), dan heb je nergens last van :D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,25724.msg510737.html#msg510737

Gr ;)

den dis

Hoi iedereen,

Wegens omstandigheden heb ik spijtig genoeg heb ik de afspraak voor de software op een andere datum moeten vastleggen :(

De SS zal op 2 november binnen gaan bij Marc.
Dan zullen de 19T en de groene injectoren gemonteerd worden, dan wordt er ook voorlopige software geschreven tot Marco terug komt om de laatste pk tjes eruit te halen.

Ik ben er nog bij uitgekomen dat er een lekje zat in de alu fmic en deze zal ook vervangen worden onder garantie (dank voor de goede service).

Mvg Dennis