850-muziek

Gestart door Reitse, 04-07-2003 09:28:29

Vorige topic - Volgende topic

Jak

99 volvo's van Nena  ;D

Jak
Estate `95, 25i-10V, 350k, -3 dB

VoLvOfIeL

Voor het gassen zijn eigenlijk alle snellere nummers van Joe Satriani en/of Steve Vai geweldig. Voor het cruisen zijn hun rustige nummers heel erg goed.
Verder heb ik tegenwoordig:
Evanescence
Intwine
Van Halen
Whitesnake
Metallica
En natuurlijk AC/DC. 8)

Reitse

"Ride the wild wind" van Queen is ook leuk ;)

Amieke850

In m'n cd-wisselaar zitten momenteel The Prodigy-Soulwax-Keane-Eminem-R.E.M. en een eigen produktie ge- (.. :D..)  van Kazaa-lite....

Spin!

Raampies open, met een slakkegang langs een groep mislukte hangjeugd dweilen en het volume ver open met "Lowrider"  van Zz-Top. Vervolgens de lacherige oogjes laten tranen door je RECHTERvoet te laten zakken. 850 RuLeSz!

www.vm-parts.nl

nOOb

Citaat van: Spin op 31-08-2004 18:57:57
Vervolgens de lacherige oogjes laten tranen door je linkervoet te laten zakken. 850 RuLeSz!

de koppeling ?? ;D ;D

Spin!

Kleine correctie toegepast ::)

www.vm-parts.nl

animalT5R

van skunk anansie tot dreunende hardcore,momenteel zit R in de wisselaar livesets van sensation black(4cds) guns and roses greatest hits en skunk anansie.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Kingfisher

KLF.....the white room........briljant 8)

The Saint

mmm, had verw8 dat er meer van 'mijn' muziek tussen zou staan. Heel veel bands gelezen waar ik nog nooit van gehoord heb. (Ik wordt ook weleens cultuurbarbaar genoemd.) Ik wil gewoon perse dat mijn favorieten genoemd worden, dus dan maar zelf:

Bruce Springsteen met Thunder Road, Born to run en The Rising
Bon Jovi met Blood on Blood
Bad English met Time stood still
Guns 'n Roses met Sweet child of mine
Bryan Adams met Summer of 69
Cheap Trick met I want you to want me
Golden Earring met Another 45 miles en Going to the run
AC/DC met A whole lotta Rosie
U2 met Angel of Harlem
Peter Frampton met I want you to show me the way
3 doors down met Kryptonite
Verder alles van REO Speedwagon.

Belangrijk is wel dat het keihard afgespeeld wordt!

Probeer je dan met deze muziek maar eens aan de snelheidslimieten te houden...

NB: Hazes, The Beach Boys en nog veel meer vind ik ook leuk, maar voor in de 850 is bovenstaand lijstje toch wel top hoor.
No shirt no shoes, no pinball

Reitse

Bruce Springsteen: Streets of Philadephia
Bon Jovi: Raise your hands, one wild night
Guns and Roses: Paradise City/Welcome to the Jungle
Bryan Adams: Run to You, Gonna Win, 18 till i die
Golden Earring: I can't sleep without you
AC/DC: Thunderstruck
Meatloaf: A kiss is a terrible thing to waste, I'd lie for you, Lost and Found, For crying out loud, Mercury

The Saint

Kijk, dat begint er (wat mij betreft) op te lijken Reitse!
No shirt no shoes, no pinball

Reitse

Mooi, maar kom maar op met aanvullingen. Hoe meer hoe beter! (aan het eind van het jaar een Volvo-muziek top 100 maken?)

thuur

Op het moment niets!! Vorige eigenaar heeft speakers & kabels "vervangen" en de hele zooi gehouden.. GRMBL..  >:(

Hoop morgen de boel weer 'auto'-hifi te hebben en dan gaat The Pink Panther, Music from The Godfather, Moby, Pepe Deluxe, ID&T Hardhouse, Kosheen, Metallica, Pearl Jam, Felix Da Housecat, Nirvana en de andere gebruikelijke 70 cd'tjes er weer in  ;D ;D ;D

Nathuurlijk met 450 Watt sub  ::)

Gr 8)

PS @Reitse: doe jij dan een lijstje maken ? ;) Ik wil best een lijstje van mijn prive-cd-kopieen doormailen <grinn>

PPS Ik hoop dat t n een beetje opschiet met 1 duim in het verband... (speakergrilletje op maat maken met 1-euro-stanley-mes voor de nieuwe speakers  ::) )

Reitse

Ik probeer ff iemand te regelen met computeropleiding die een stemlijst maakt waar 100 nummers inpassen en die er een lijst van maakt. Als het lukt verschijnt hier wel een keer een link.