850-muziek

Gestart door Reitse, 04-07-2003 09:28:29

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Mika, in de s60 dan. In de 850 moet ik voor ik echt weer kan genieten wat speakers bijplaatsen
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Niek

Heb er vandaag maar weer eens een cd-tje van Bruce Springsteen ingeduwd. Blijft keigoed die man. Album heet overigens Human Touch.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

rody

Citaat van: Niek op 13-05-2007 19:32:04
Heb er vandaag maar weer eens een cd-tje van Bruce Springsteen ingeduwd. Blijft keigoed die man. Album heet overigens Human Touch.

streets of philadelphia doet het ook goed in de auto.

Taranis

Bruce Springsteen ligt standaard in de auto. Human Touch is inderdaad goed, en Streets of Philadelphia ook, maar The Rising vind ik ook nog steeds erg goed. Alleen iets minder tijdloos...

JaccoS70

Een best of cd van Focus ligt in de S70.
Mag ik graag horen ;D
Kost wat.........maar dan heb je ook wat!!!!!!
Volvo C30 1.8F  R-Design, Momentum.
ex Volvo 854 10V, V40 1.8, S70 20V en V70 T5.

Jeff

Citaat van: rody op 13-05-2007 19:33:43

streets of philadelphia doet het ook goed in de auto.

Kijk jij hebt smaak ;D Goeie keuze probeer ook eens
Level 42 - Lessons In Love  :eusa_dance:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Thys

Ook maar even een duit in het zakje dan:
Wat altijd wel in de auto ligt is Dream theater (Metropolis pt. 2, Train of Thought), Opeth (Ghost reveries) Air, Dire straits, Moby, en Low point drains. Voor elk moment van de dag zit er wel iets geschikts bij. Oja, Lenny Kravitz doet het ook wel lekker.

Laserblue

Bruce Springsteen kan ik dus niet naar luisteren  :-\ vind ik echt zo verschrikkelijk ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Taranis

Citaat van: Laserblue op 15-05-2007 08:18:25
Bruce Springsteen kan ik dus niet naar luisteren  :-\ vind ik echt zo verschrikkelijk ;D

Waarom dat dan? (serieus)

Laserblue

tja dat weet ik ook niet, de eerste nummers gaan nog wel. ???
Maar The streets enz. nee :-\
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

haRtV70R

Citaat van: Taranis op 15-05-2007 08:25:20
Citaat van: Laserblue op 15-05-2007 08:18:25

Waarom dat dan? (serieus)

Jij serieus  ???
[move][/move]

Taranis

Citaat van: Laserblue op 15-05-2007 08:26:57
tja dat weet ik ook niet, de eerste nummers gaan nog wel. ???
Maar The streets enz. nee :-\

Tja, je moet het geen 3 uur achter elkaar horen, dat hou ik ook niet vol. Maar gewoon een uurtje... heerlijk  8)

Overigens kan ik Maria Mena laatste tijd ook wel waarderen...

Citaat van: haRtV70R op 15-05-2007 08:29:51
Jij serieus  ???

Daarom zet ik het er even bij ;D

Niek

Ik heb alle albums van Bruce Springsteen en kan er echt uren naar luisteren.
Heb van de week een speaker in mijn auto opgeblazen toen ik keihard "Real World" van hem op had staan.... :eusa_wall: ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Taranis

Citaat van: Niek op 15-05-2007 19:55:57
Heb van de week een speaker in mijn auto opgeblazen toen ik keihard "Real World" van hem op had staan.... :eusa_wall: ;D

Hahahaha... Lonesome Day is ook errug slecht voor je speakers ;D (en je gehoor  :-X )

Domaso

Citaat van: Niek op 15-05-2007 19:55:57

The River, live uitvoering waar ie vertelt over de ruzies met z'n vader: kippenvel!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!