Deurvanger A stijl los en opgelost !

Gestart door fredtref, 23-09-2011 12:43:37

Vorige topic - Volgende topic

fredtref

Vanmorgen naar een bevriende garagehouder geweest, hij had het erg druk maar als ik het kon mocht ik mijn gang gaan, aldus geschiede heb ik laservaring welnee, maar ik verschrikkelijk nieuwsgierig en heb regelmatig staan te kijken bij laswerkzaamheden en eens moet de eerste keer zijn, en met alle voorbeelden die hierboven zijn geplaatst heb ik het deel wat los was gekomen van de A stijl zelf vast gelast  :eusa_dance:

rpakuypers

Ik zag dat er op de deurvanger van de achterdeuren RR en RL staat. Kun je een deurvanger van de achterdeuren ook voor monteren ? Zijn deze gelijk ?

Groet,
Roger

elmarconi

Citaat van: rpakuypers op 29-07-2012 08:45:44
Ik zag dat er op de deurvanger van de achterdeuren RR en RL staat. Kun je een deurvanger van de achterdeuren ook voor monteren ? Zijn deze gelijk ?

Rear Right en Rear Left?

Vermoedelijk niet. Vadis zal het zeggen, maar mijn virtuele machine is kolengestookt...

--edit--
Stoom staat erop!

Ik zie bij een V70 3 partnr's:

9203196: Door Stop Front l.h.
9187591: Door Stop Front r.h.
9187592: Door Stop Rear

???
--
Autogas Inside . . .

rpakuypers

Citaat van: elmarconi op 29-07-2012 09:46:22
Citaat van: rpakuypers op 29-07-2012 08:45:44

Rear Right en Rear Left?

Vermoedelijk niet. Vadis zal het zeggen, maar mijn virtuele machine is kolengestookt...

Dat zal RR en RL betekenen. Ik zal een voorste deurdranger eruit peuteren om te zien of er verschil is ...........

Groet,
Roger

thuur

Draai de vanger eens om en lees opnieuw.

Gr ;D