al 2 uur bezig...

Gestart door Oele, 15-06-2004 18:17:46

Vorige topic - Volgende topic

Oele

Hihi, turbo'tje vervangen en hele uitlaat, alles is er bijna vanaf...

ff. chineesje en dan gaan we weer verder!

Wat een werk zeg... Ik lig op de grond, een brug is zijn geld wel waard hoor.... inmiddels een pleister op mijn hand, verder alles goed...
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

TTT242

SUC6.....
van zelf gedane werk heb je 2xmeer plezier.......Als alles goed zit natuurlijk.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Jeroentjuh

Suc7 ermee. Wat voor turbo en uitlaat komt erop?

CeeBee

wat eten we ?ik kan nr 43 aanbevelen. ;D
succes met het ademapparaat! ;)
chris
V70N 2.5T AWD

martijn.

Tja, een brug en het juiste gereedschap maakt het natuurlijk een stuk eenvoudiger. ;D ;)

Maar het resultaat en dat je kunt zeggen dat je het zelf hebt gedaan is natuurlijk ook bevredigend.

Reitse

Met genoeg sambal en chinees eten... heb je geen turbo meer nodig ;D

Oele

Allibabba!!!!!

Ben nu net terug van de proefrit.

Heeeeeeeeeerlijk!!!!!

Hihi! Wat een geluid...... Met plezier het raapje open gezet... Eerst klonk de glt beter, maar nu niet meer....

Hee, moet je zo'n turbo inrijden? Of mag ie er als ie warm is er direct op losblazen? Hihi stiekem al geprobeerd en houdt idd zijn druk lekker lang vast.

De Injectoren komen morgen aan de beurt en dan ga ik donderdag middag naar Rica...

Al met al wel een bere klus hoor, maar ik had het er graag voor over incl. de 2 pleisters van de scherpe randjes... Motorolie en Koelwater zal ik komende dagen wel ff in de gaten houden, voor je weet maar nooit.

Men....., ik ben kapot, stink en wil slapen, maar het is wel allemaal gelukt!

HOERA!
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

martijn.

Wacht met gasgeven , totdat de chip is aangepast!!
Kunt meer kapot maken dan lief is .

Johann

Citaat van: Oele op 16-06-2004 00:28:20
Hee, moet je zo'n turbo inrijden? Of mag ie er als ie warm is er direct op losblazen? Hihi stiekem al geprobeerd en houdt idd zijn druk lekker lang vast.

De Injectoren komen morgen aan de beurt en dan ga ik donderdag middag naar Rica...

Een turbo kun je niet echt inrijden want je hebt geen controle over hoe snel hij op spoelt.
Rij even rustig een paar rondjes en kijk dan alle aansluitingen even na.
Mocht je de olie retour van de turbo naar het carter met siliconen dicht gemaakt hebben dan is het beter dat je 'm een paar uur laat staan. Kijk deze aansluiting goed na na een proefrit want op deze plek gaat hij meestal lekken als de delen niet goed vet vrij gemaakt zijn voor montage.

Koelvloeistof lampje gaat vanzelf wel branden, olie kun je checken op de stok.
Ik zou er wel nieuwe olie op doen.

Plaatst eerst de injecteurs alvorens het gas in te trappen. De blokken gaan stuk als ze arm draaien.

johan283

Citaat van: Johann op 16-06-2004 08:38:58
Citaat van: Oele op 16-06-2004 00:28:20

Mocht je de olie retour van de turbo naar het carter met siliconen dicht gemaakt hebben dan is het beter dat je 'm een paar uur laat staan. Kijk deze aansluiting goed na na een proefrit want op deze plek gaat hij meestal lekken als de delen niet goed vet vrij gemaakt zijn voor montage.

Hoezo met siliconen dichtmaken?  ??? Zitten daar dan geen pakkingen of iets dergelijks?