850 vraag dashboard verlichting

Gestart door Jeff, 26-09-2011 01:22:36

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

De CY die wij overgenomen hebben van Danny van het forum heeft het volgende probleem, ik kan het niet vinden momenteel dus misschien dat iemand nog een tip heeft.

De tellerverlichting gaat aan op het dashboard en springt daarna weer uit,
- zekeringen zijn goed.
- Lampjes werken ook
- De rest van de verlichting (schakelaars en dat soort zaken branden) en werken

Tevens werken de mistlampen / schakelaar ook niet zou het hier mee te maken kunnen hebben toevallig?

Al vast bedankt voor het meedenken! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

@®-

Check de dimmer eens of deze goed functioneerd.

Vaak een paar keer goed heen en weer halen help om de contacten schonn te krijgen.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

Dooft alle verlichting van de tellerklok ?

EdenAli

Dimmer ligt hier nog wel ergens

harymo

De aansluiting achter de lichtschakelaar even losmaken en dan terug vastklikken en controleer of de lampjes het nog doen. Uit eigen ervaring weet ik dat dit wil nog wel eens helpen.

Rabb

Ik heb ook last van dit probleem, zoals de topic starter aangeeft,

De tellerverlichting gaat aan op het dashboard en springt daarna weer uit, (soms niet soms wel, soms bij veelvoudig sleutel eruit halen en der weer in en dan omdraaien, blijft het spontaan ineens branden.)
- zekeringen zijn goed.
- Lampjes werken ook
- De rest van de verlichting (schakelaars en dat soort zaken branden) en werken.

Tevens werken de mistlampen / schakelaar ook niet als dit probleem zich voordoet, zou het hier mee te maken kunnen hebben toevallig?

Al vast bedankt!

thuur

Citaat van: Rabb op 25-12-2012 23:18:03
Ik heb ook last van dit probleem, zoals de topic starter aangeeft,

De tellerverlichting gaat aan op het dashboard en springt daarna weer uit, (soms niet soms wel, soms bij veelvoudig sleutel eruit halen en der weer in en dan omdraaien, blijft het spontaan ineens branden.)
- zekeringen zijn goed.
- Lampjes werken ook
- De rest van de verlichting (schakelaars en dat soort zaken branden) en werken.

Tevens werken de mistlampen / schakelaar ook niet als dit probleem zich voordoet, zou het hier mee te maken kunnen hebben toevallig?

Al vast bedankt!

Ja.

Gr 8)