[VOLVO 850 CLUBMEETING] Poetsdag met BBQ op zaterdag 8 oktober 2011

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 28-09-2011 08:43:43

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Club Nederland

Aanstaande zaterdag 8 oktober staat de jaarlijkse poetsdag van de Volvo 850 club Nederland op het programma. Zoals de afgelopen jaren gebruikelijk poetsen we onze Roffels bij Velbo in Bennekom.

Poetsmiddelen zijn tijdens deze dag met korting verkrijgbaar. Eenzet Automotive ondersteunt onze clubleden tijdens de poetsdag met adviezen, goede raad en met hun professionele apparatuur.

Je kunt na de poetsdag eventueel tegen kostprijs deelnemen aan een prima verzorgde barbecue. Dat is niet verplicht, maar altijd gezellig.
Ook voor de barbecue geldt dat je je tot en met a.s. woensdag kunt opgeven en geldt een eigen bijdrage van € 10 per persoon.

Aanmelden voor deze meeting kan via de gebuikelijke weg: http://aanmelden.volvo850club.nl/

mehn

Ik heb me aangemeld, de ramen van mijn roffel moeten weer eens gewassen worden aan de binnenkant. Mooie gelegenheid  8)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

¤Gea¤

Oh mooi  ;) jij niet zoveel te doen  :P
Onze hele auto mag weer een beurtje hebben. Dus als je je verveelt zaterdag.................

Gea

mehn

Citaat van: ¤Gea¤ op 05-10-2011 14:41:13
Oh mooi  ;) jij niet zoveel te doen  :P
Onze hele auto mag weer een beurtje hebben. Dus als je je verveelt zaterdag.................

Gea

Mijn auto is al 6 jaar aan een poetsbeurtje toe, maar aangezien ik daar een hekel aan heb gebeurt het niet.
Om nu te verwachten dat ik jullie auto ga doen is derhalve wat optimistisch  :evil:

XC60 D4 AWD:

grobbekuiken

ik wil graag komen maar ik snap er niks van  :eusa_doh: hoe ik me op kan geven  :eusa_think:

rifwachter

Boven aan deze pagina staat toch een link om je aan te melden  ???

Wel alleen voor leden van de volvo 850 club.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

)()()sT

Veel plezier allemaal!!!

Had eigenlijk in de planning om ook te gaan maar moet "even" een bouwtechnisch rapport in mekaar flanzen voor een monumentenaanvraag.
Lang leve Google ;D

Vulk

Bouke

Is het wel dooor gegaan ik zie geen enkele reactie hier van de deelnemers :eusa_think:

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

mehn

Citaat van: Bouke op 09-10-2011 13:31:13
Is het wel dooor gegaan ik zie geen enkele reactie hier van de deelnemers :eusa_think:

Jazeker. Volle bak ;)

XC60 D4 AWD:

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

mehn

Citaat van: ulkeman op 09-10-2011 15:55:15
waar blijven de foto's dan? :eusa_think:

Geen idee. Ik heb er welgeteld 1 gemaakt van een C70 cabrio met S70/V70 voorbumper.
De rest was té druk met poetsen denk ik ;)

XC60 D4 AWD:

Sem

Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt...  gewoon geen foto's! Ik heb aardig wat poetsmeetings meegemaakt, maar daar waren altijd zat foto's van. 

Is ergens ook wel te begrijpen.. mijn auto was er niet, dus wat moet je dan op de foto zetten..   ::)