thuiskomer

Gestart door paul-r, 17-06-2004 11:37:58

Vorige topic - Volgende topic

paul-r

Volgende week wordt in mijn T5 gas ingebouwd. Nu zoek ik een thuiskomer als reservewiel. Iemand een tip waar ik die goedkoop (tweedehands) kan vinden?

ed

Deze zijn vrij schaars. Ik denk dat een nieuw wiel de beste optie is.
Waar laat je het inbouwen, en wat voor installatie?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

paul-r

Ed,

Bij Mesman in Son. Via club krijg je daar korting, maar dan is het nog een flinke prijs. Er komt een Vialle G3 installatie in met tank in vorm van reservewiel.

Paul

TTT242

Hoe zien die thuisbrengertjes er juist uit (foto iemand?), heb vandaag langs de autostrade 4 van die gelijkaardige dingen zien liggen met band en nog goed op druk. Max 80km/h stond erop, wel maar met 4 gaten voor wielbouten, niks voor ons dus.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Hen3

Bij mijn vorige auto zat het thuisbrengertje overigens heel mooi rechtop gemonteerd aan de zijkant van auto (estate). In het linker vloerpaneel was een gat gezaagd, waar het wiel in pastte. Hierdoor zat hij mooi laag en kon het afdekzeil er nog overheen. Misschien iets om ook te overwegen...

Hendri

mehn

Citaat van: TTT242 op 17-06-2004 19:26:29
Hoe zien die thuisbrengertjes er juist uit (foto iemand)

Guido heeft zo'n ding erin staan (linksachter) met afdekhoes.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Erik_M.

In de GLT 20V Estate had ik linksachter in de bodem verzonken ook een thuiskomertje staan. Deze was gekocht bij Auto Rima. Wat het kostte weet ik niet meer maar even een telefoontje naar Rima en je weet het.

Succes  !
Erik

paul-r

Erik, bedankt voor de tip. Volvo dealer 220 euro, Rima 70 euro. Dat scheelt nog al wat.

Paul