dure sollicitatie.....

Gestart door johnnybt, 18-06-2004 07:38:36

Vorige topic - Volgende topic

johnnybt

Afgelopen woensdag had ik een sollicitatie in Wageningen op het Agro Business Park. Volvo netjes geparkeerd (goed gekeken wat voor auto's er naast me stonden). Supergesprek gehad dus wat kon er nog mis gaan. Kom ik terug bij mijn auto zie ik een kras, nou meer een strook verf van de auto af. Bij nadere inspectie blijkt dat het hele achterscherm naar buiten is gedrukt. Waarschijnlijk heeft iemand bij inparkeren mijn bumper en achterscherm geraakt, en goed ook! "natuurlijk" geen briefje achtergelaten en ook bij mijn "misschien toekomstig bedrijf" weet niemand wie er net aangekomen en/of weggegaan is. Inspectie van alle andere auto's op de parkeerplaats leverde niets op, behalve ergenis bij diverse mensen. Jullie begrijpen wel dat ik de rest van de dag, en nu nog steeds, helemaal niet te genieten was/ben. Schade: ongeveer   euro. Dezelfde middag word ik gebeld dat het bedrijf toch voor een ander gekozen heeft...... dat interesserd me op dat moment heel weinig: iemand heeft aan mijn roffel gezeten.

Moest het ff kwijt. Wat een kl&%$ lopen er toch rond.

John

Peth©oni

Aangifte en waarborg-fonds??? misschien.....

Maar het blijft kl^#*%te

ed

Ik vrees er ook altijd voor, maar is mij gelukkig nog nooit gebeurd. Ik kan me wel goed voorstellen hoe je je voelt.
Of het waarborgfonds wat kan betekenen is nog maar de vraag. Er moeten getuigen zijn die het hebben gezien dat je auto onbeschadigd was voordat je daar parkeerde, en beschadigd ervanaf kwam. Een politierapport is erg belangrijk.
Als je dat nog niet hebt laten maken: snel laten doen.

Verder sterkte.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

johnnybt

Ik heb een aantal jaren "in" de autoverzekeringen gezeten maar het Waarborgfonds is geen optie. Ik moet dan 2 getuigen produceren die verklaren dat mijn auto ongeschonden op die parkeerplaats stond. Het is (helaas) niet mijn gewoonte om naar een sollicitatie te rijden met 2 getuigen erbij............... Nu kan ik wel ff snel 2 mensen ritselen maar zo werk ik niet, Gelukkig heb ik een collectieve autoverzekering, die ik ook nog eens zelf voor het bedrijf geregeld heb, en waar ik goed met de verzekeringsmaatschappij  kan praten. Ik claim nu de schade aangezien ik toch op de hoogste bonus/malus trede sta en mocht ik nou toch weer een keer een grotere schade rijden dan bestaat bij ons de mogelijkheid om alsnog de voorgaande schade voor eigen rekening te nemen.

één klein gelukje bij een ongelukje: nu ben ik wel meteen af van de gebruikerskrasjes op de achterbumper waar ik me al een jaar aan erger.