Even voorstellen...

Gestart door Senne, 07-10-2011 19:05:12

Vorige topic - Volgende topic

Senne

Goede avond.
Ik ben Senne, 20 jaar en woon in het onderste puntje van Nederland vlakbij de Belgische grens.
Ik ben werkzaam bij een universele garage als verkoper.
Eigenlijk ben ik vooral Bmw liefhebber en dan met name de klassiekers.
Alleen rijd ik momenteel in een net gerestaureerde 5-serie die ik de winter en pekel wil besparen.

Nu kwam ik bij een bedrijf in de buurt een leuke 850 t5 tegen voor niet al te veel geld, en ik zie het wel zitten om daar (snel) de winter mee door te komen.

Ik was benieuwd waar ik extra op moet letten en wat de zwakke punten zijn van een 850 t5.
Dus ik hoop dat jullie me daar me kunnen helpen ?

Vulk

Jack v

"Welkom Senne,

Je ben t me net voor Thomas :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

COPPEHER

Mooie wagen die BMW..

francois

welkom op het forum

wie weet zien we elkaar nog wel eens (sittard)

grfr

Ludo

Citaat van: Senne op 07-10-2011 19:05:12
Alleen rijd ik momenteel in een net gerestaureerde 5-serie die ik de winter en pekel wil besparen.
http://img195.imageshack.us/img195/2263/imgp0769p.jpg
Nu kwam ik bij een bedrijf in de buurt een leuke 850 t5 tegen voor niet al te veel geld, en ik zie het wel zitten om daar (snel) de winter mee door te komen.

Dat lijkt me een goed argument, want een échte auto doet niet onder voor een beetje winter en pekel.  ;D

)()()sT

Leuke BMW! Een vriend van me heeft ook zo'n ding 8)
Is het toevallig de T-5 die Luc aanhaalde bij een garage in Geleen?

Senne

Ondertussen wat jaartjes verder en helaas was de 850 toen voor mijn neus verkocht.
Nog een jaartje met een Lexus is200 sportcross gereden en wou toen graag een C70 hebben en deze dus vorig jaar gekocht.
Een heel nette c70 2.4T automaat met toen origineel maar 138.000 km en volledig dealer onderhouden.
Sinds gisteren nog een C70 T5 automaat gekocht van een jongen die er snel van af moest ivm andere auto.

Ik weet eigenlijk niet wat ik er exact mee aan moet, maar vermoedelijk gaat deze uit elkaar.
De voorbumper, koplampen en knipperlichten wil ik zelf graag houden, maar de rest is allemaal te koop.
Tenzij iemand de gehele auto wilt overnemen verkoop ik hem ook in zijn geheel.
Hierbij de foto's van de T5:

Voor meer info: PB

Gezien ik niet echt voldoe aan de forum regels om iets te koop aan te bieden probeer ik het zo.
Ik probeer alleen Volvo liefhebbers aan goedkope onderdelen te helpen.

Senne

De C70 is gesloopt en heb de complete aandrijflijn nog beschikbaar.
Aandrijfassen incl. veerpoten zijn ook nog aanwezig.

Voor het complete aandrijflijn vraag ik 550 euro

http://link.marktplaats.nl/m854182754