Wat doe je als je een 850 met pech ziet???

Gestart door BobaFett, 18-06-2004 22:14:57

Vorige topic - Volgende topic

ro~djo

Citaat van: Ludo op 25-01-2010 21:34:29
Toeteren, en zwaaien...

hahahahahahahhahaha

:evil:
Citaat van: Bouke op 25-01-2010 20:59:06
Ik stop ook wel mits het er betrouwbaar uit ziet en je niet gelijk overhoop wordt gereden en bij een volvo wel iets eerder natuurlijk,het is vaak net een ander slag volk wat er mee rijdt :eusa_eh:

Hokje ;)

Als ik de mogenlijkheid zou hebbben kwa tijd en plaats heb om erbij te stoppen zou ik dat ook doen.
Stop niet voor iedereen ... wel heb ik 1x iemand opgepikt die met een jarrycan op de vluchtstrook  die richting een pomp liep ff een lift gegeven naar de pomp

ANLS

Ik stop enkel voor 850 GLT's van het jaar 93, bordeaux en lederen bekleding. De rest kan de boom in.

Serieus: al enkele malen gestopt voor eender welke auto (als ik niet te snel voorbij rij). Tijdje geleden gestopt voor een man met aanhangwagen die had geslingerd op de snelweg en achterstevoren stond. Pas gebeurd,  politie en zijn vrouw gebeld en geholpen om de wagen + trailer op de pechstrook te duwen. Zijn vrouw belde trouwens later nog terug ;)

Jack v

kuch kuch kuch kuch, nou wat zouden jullie doen?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

StefanCJ

Viel er niets meer te graven in je achtertuin?  ;)

Maarre ... Ik zou wel stoppen, niet dat het veel zou helpen want zo technisch ben ik ook weer niet, maar ik kan wel koffie en iets te eten halen  ;D.

henry classic v70

Als ik onze forumsticker zie stop ik wel even om te kijken of er een helpende hand kan worden geboden....
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

StefanCJ

peteRRR

Ligt geheel in welke situatie je verkeerd.

Beetje Volvo rijder zit bij de ANWB,....denk ik. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

Citaat van: StefanCJ op 17-05-2011 23:28:19
Enne .... Wat doe jij, jack?
nou als het kan stop ik wel hoor mits het veilig is om te stoppen natuurlijk. Als je net op de linkerbaan zit en je ziet hem/haar staan in de berm dan word het niks natuurllijk.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

850-2.520V-Driver

Ben volgens mij 2x gestopt, maar dat waren geen Volvo's.
1x ook daadwerkelijk kunnen helpen, gaskabel was somehow eraf gelopen, dus dat meisje (jaja, natuurlijk ;) ) was hartstikke blij dat ik die weer even erop legde voor haar :laugh:

Thys

Ook weleens gestopt voor een 850 op de vluchtstrook; ze bleken alleen de weg kwijt te zijn :D

ulkeman

1 keer een auto van de weg geholpen met pech stond op een hele gevaarlijke situatie en de anwb moest nog gebeld worden en mochten mijn telefoon lenen.

en 2 keer een trekker weggesleept.

ben zelf 2 keer weg gesleept ( was met de 740 niet met de 850 ) tank meter heeft een eigenwil :eusa_wall:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

widebody

sidney

Ik ben honderden keren gestopt voor auto's langs de kant van de weg,werk bij een bergingsbedrijf ;D , maar nog nooit voor een 850,krijgen waarschijnlijk nooit pech..
In al die jaren slecht twee maal een 850 hoeven af te slepen na een ongeval op de snelweg, een vanachter aangereden in de file en een ander die achter op de file inreed,beide keren bestuurder en passagiers in orde maar auto totaallos.

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

jgvdv

als ik een auto met pech zie en ik heb de tijd stop ik wel even om te helpen , alleen midden in de nacht rijd ik liever door. En ja zelfs als ene meneer uit wolvega stilstaat mag ie geholpen worden. :D
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan