"DouwRoffelen" in en rond de Veluwe

Gestart door T-5R Jorn, 10-10-2011 20:03:15

Vorige topic - Volgende topic

verron

Euhh, niet om het één of ander, maar de langste dag van het jaar is 21 juni, niet juli  :eusa_naughty:
Desalwelteplus een leuk idee  :eusa_clap:
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

StefanCJ

Tjaa ... Dat valt op een doordeweekse dag ... :o

Lampje

Klopt. En op 21 juni komt de zon op om 03:45. Ik kan het weten want ben wel eens een navigatierit rond dat tijdstip gestart in Groningen. Om na ongeveer 1.000 km door NL in zuid-Limburg te finishen. Ik had geen reet meer over :eusa_think:

StefanCJ

21 juni al al over een kleine vier weken. Is er al iets meer bekend over deze meeting?

Piere

Als het 21 juli zou zijn, ik bedenk net dat we dat weekend vertrekken op roadtrip... Misschien ideaal om van start te gaan met een rondritje :D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Frysian-John

Nou zie ik ook berichten staan over spelfouten, maar is er dan niemand die valt over douwroffelen i.p.v. dauwroffelen wat het zou moeten zijn?

rammstein01

Citaat van: Frysian-John op 17-05-2012 13:35:57
Nou zie ik ook berichten staan over spelfouten, maar is er dan niemand die valt over douwroffelen i.p.v. dauwroffelen wat het zou moeten zijn?

Of dyslectie terwijl het dyslexie moet zijn. Maar daar hoef je niet dyslectisch voor te zijn.  :eusa_whistle:

Wil alleen maar zeggen dat spelfouten zo snel gemaakt zijn. Als iedereen begrijpt wat er bedoeld wordt is er toch niets aan de hand. Het gaat toch niet om het opstellen van een curriculum vitae. Zo, ik ga maar weer eens verder aan de cv, dan is dat ook maar weer klaar.

Als je een 10 voor sleutelen hebt, hoef je nog geen Tien voor Taal te hebben.

Rob

Spin!

Bijrijder vereist, brandstofverbruik 0 ;)

www.vm-parts.nl

T-5R Jorn

::).... Ik ben dyslectisch(ik ben het echt, en dus geen sms taal schrijver of te lui om mijn posting's te controleren op spel en taal fouten) maar dat is geen excuus. Ik lees mijn posting's dus ook altijd 1 of 2 keer over om ze te controleren op fouten voordat ik ze post, dat heb ik dus ook met deze posting gedaan. dauwtrappen en douwtrappen zijn namelijk beide correct Nederlandse woorden/begrippen :eusa_doh:
Ik laat dit dus staan, je valt er maar lekker over :evil:.

On topic: dit topic diende dus om te peilen of een dergelijke meeting succesvol zou zijn, Charles en ik hebben een aantal maanden geleden besloten het geen doorgang te laten geven. Dit omdat we toen helaas de indruk hadden dat het animo niet heel groot was maar ook omdat het ons beide aan tijd tekort schiet om een meeting + toertocht op te zetten. Toch vind ik het erg leuk om te zien dat dit topic weer opleeft en er blijkbaar dus wel animo is voor een leuke meeting en een stukje roffelen in de Veluwe.
Zoals gemeld heb ik helaas niet de tijd om in de komende maand(en) een toertocht uit te zetten maar een ander forumlid heeft hetzelfde idee http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,56514.0.html ik heb forumlid resytech daarom een pb'tje gestuurd met de vraag of er mogelijk iets te combineren is. Wie weet komt er toch nog in afzienbare tijd een meeting in de veluwe, dus svp geduld wordt vervolgd  ;)

Edit: smiley toegevoegd.
MY RIDE 855 DOP T-5R

T-5R Jorn

Citaat van: Spin! op 21-05-2012 09:05:44

Bijrijder vereist, brandstofverbruik 0 ;)

;D  ;D

MY RIDE 855 DOP T-5R

YoeriR

Wanneer was t nou ook al weer? 21-06?? Hoelaat en gaat nog door?

petrolhead