luidspreker linkervoorportier

Gestart door Serge, 20-06-2004 21:45:06

Vorige topic - Volgende topic

Serge

Hallo

Er komt geen geluid meer uit de luidspreker in het linkervoorportier :-(. De stekkers zitten er nochtans goed op.

Ik heb de speaker uit de rechterportier aangesloten gehad aan de linkerkant en nog steeds geen geluid, dus ik vermoed dat het in de bekabeling zit, alleen word ik niet goed van de wirwar onder het stuur :-S

Iemand tips?  Zit er ergens een contactdoos/stekker die los kan raken? Mensen wat een spaghetti. De kleur van de draden aan de speaker is wit/groen + wit/bruin maar ik vind deze niet meteen terug in de kabelbundel die uit het portier komt.

Any clues?

P.S Ik heb een eindversteker zitten en de stekker daar zit stevig op z'n plaats.
W h e n   i n   d o u b t,   t e l l   t h e   t r u t h.  (Mark Twain)

Reitse

knip

staat de balance  l-r   goed ingesteld

Serge

Citaat van: Reitse op 20-06-2004 21:55:01
Deurstekker zit wel vast?

Hey bedankt voor de reactie,

Zou goed kunnen, want het reflectorlampje brandt ook niet meer.  Alleen, waar zit die stekker???

Greetz!

Serge

Citaat van: knip op 20-06-2004 22:36:21
staat de balance  l-r   goed ingesteld

ja hoor ;) de andere linkse speakers doen het prima

Reitse

Die stekker zit tussen deur en carrosserie, als ik me goed herinner iets onder het bovenste deurscharnier. Ding is zwart

Serge

Citaat van: Reitse op 21-06-2004 12:24:51
Die stekker zit tussen deur en carrosserie, als ik me goed herinner iets onder het bovenste deurscharnier. Ding is zwart

Ik heb de stekker losgehad, contactspray erop, stevig terug vastgeschroefd, maar geen progressie :-(  Had nochtans stiekem gehoopt dat het dat was...

De speakers in het dashboard hebben een stekkertje net onder het rooster (bij mij al eens losgekomen links).  Misschien heeft de speaker in het portier ook ergens een stekker onderweg?

Groeten

HaRdCoRe-WeZ

Hang de rechterspeaker er eens aan. Komt daar ook geen geluid uit dan de bekabeling checken, is dat het ook niet, dan moet je richt HU gaan zoeken.

mehn

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 21-06-2004 14:28:51
Hang de rechterspeaker er eens aan

Heeft 'ie al gedaan, geen resualtaat

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Serge

Probleem opgelost!!

Het was het ronde DIN stekkertje dat op de eindversterkter toekomt van de SC-805.  Dit gaf een slecht contact.

Ik heb de wanden een beetje vernauwd (lichtjes ovaal gemaakt dus) zodat het terug mooi spant.

Dank aan allen die hielpen meedenken :)