meeting friesland

Gestart door albert-jan850, 18-10-2011 22:38:19

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Citaat van: Redolpho op 23-02-2013 18:44:26
Helemaal spontaan is het niet hoor. We zijn al een tijdje aan het ouwehoeren hierover.

Maar goed, je bent uiteraard ook van harte welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Dit is toch een spontane meeting?
Ik weet dat dit item al een hele tijd loopt. Zie daarvoor de eerste pagina met o.a. mijn reactie.

Meestal wordt hier gewacht tot er een respectabele deelnemerslijst is aangegroeid, alvorens
een besluit valt.

Hans

mark850r

Volvo for live

850r '96
164e '73

Jack v

Citaat van: Hans Duiven op 23-02-2013 20:06:24
Citaat van: Redolpho op 23-02-2013 18:44:26
Helemaal spontaan is het niet hoor. We zijn al een tijdje aan het ouwehoeren hierover.

Maar goed, je bent uiteraard ook van harte welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Dit is toch een spontane meeting?
Ik weet dat dit item al een hele tijd loopt. Zie daarvoor de eerste pagina met o.a. mijn reactie.

Meestal wordt hier gewacht tot er een respectabele deelnemerslijst is aangegroeid, alvorens
een besluit valt.

Hans
:eusa_whistle: drents :eusa_shifty:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

mark850r

Volvo for live

850r '96
164e '73

Thys

Citaat van: Redolpho op 23-02-2013 10:25:24
Citaat van: Thys op 23-02-2013 10:07:25
Misschien is het handig om gezien het late rondkomen van het geheel en de geringe belangstelling de meeting een paar weken op te schuiven? Dan is er even wat meer tijd om zieltjes te winnen.

Snap helemaal wat je bedoelt thys. En geef je ook volkomen gelijk. Wilde je trouwens zelf wel komen? Ik en Snoobydoo zijn wel voornemens om te komen. Moet straks ff bellen met hem want hij heeft net gas inbouw gekregen en ik weet niet zeker of dat vandaag al af is.

Ik was zeker van plan om te komen, alleen zag ik vandaag pas dat de meeting morgen was, niet vandaag :eusa_doh: :eusa_wall:

jgvdv

ah thijs je komt toch wel even  :eusa_boohoo:
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

SnoobyDoo

Volgens bronnen zou de appeltaart daar in Appelscha niet te versmaden zijn...

Ik parkeer trouwens wel een beetje achteraf, heb het project nog immer niet gepoetst  ;D
Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

apache007

Citaat van: Redolpho op 23-02-2013 20:02:25
Citaat van: coyote1980 op 23-02-2013 20:01:15
Ik denk dat ik morgen ook langs kan komen! 8)

Leuk!!!! EEN CY erbij. Misschien wil je broertje met zijn nieuwe wagentje ook wel ff komen.

Tim en ik zijn er rond de klok van 1.

Ik was graag gekomen met m'n "Tropic Green Metallic", maar ons huis moet ook nog worden opgeruimd/gepoetst. (dat heeft voor het vrouwtje een zeer hoge prioriteit vanwege de bevalling die volgende week gaat gebeuren :D) Dus dan kom ik gewoon een volgende meeting. :) Evengoed veel plezier allemaal vanmiddag, moge de weergoden jullie goed gezind zijn.

coyote1980

Kom kom broertje, poetsen kun je de hele voorjaarsvakantie al gedaan hebben, vanmiddag ff uurtje 'brommers kiekn' ;D
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

SnoobyDoo

Het lijkt wel winter... Mooi plaatje.

Net buienradar gecheckt, voor zover ik kan zien geen sneeuw de komende vier uur.

@apache007:
Luisteren naar je broer! Als er iemand verstand heeft van brommers kiek'n is hij het.
Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

coyote1980

Groningen heeft niet meer dan een laagje poedersneeuw.

coyote1980

Ben er! Waar is iedereen :)

coyote1980

brrrrrrrrrrr KOUD!!!!

dopie

Citaat van: Redolpho op 24-02-2013 15:31:18
Zo we zijn weer heelhuids thuisgekomen. Alleen wat een ongelovelijk traag verkeer allemaal!!!!  :eusa_whistle:

Leuk om weer een paar nieuwe gezichten te ontmoeten en ook leuk gesproken met het brein dat de schuilnaam Dopie predikt. Leuk om je te ontmoeten. Kan nog een hoop van jou leren denk ik.

Uiteraard wil ik alle aanwezigen bedanken en het was leuk om jullie allemaal te leren kennen en (wederom) te ontmoeten.

PS Wellicht dat we volgende keer wat netter moeten parkeren haha. ;)

Tot horens en ziens!!

Ja was zeker gezellig en mooie bakken hebben jullie, en idd die langzame 1.2 twin-air auto`s :eusa_whistle:

veerijder

ook weer thuis
was even gezellig zo te babbelen
en leuke foto's