Welke banden op achteras....

Gestart door Lempke, 22-10-2011 20:52:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lempke

Beste forummers,

op de vooras van m'n S70-T5-1997 liggen banden die aan vervanging toe zijn, 205/50/R16/nogwat87.
Achterop heb ik Uniroyal Rainsport liggen van behoorlijk  goede profilage; die wil ik op de vooras plaatsen, zodat ik nieuwe rubbers op de achteras kan plaatsen.
Nu wil ik daarvoor hoofstwaarschijnlijk AllSeasons gebruiken, maar zit te dubben over de aankoop.  :eusa_think:
Wie heeft ervaring met of wil adviseren over: 1.Kumho Solus KH 21, 2.Vredestein Quatrac 3, 3.Nokian eNTYRE, of 4.Maxxis MA-AS.
Andere aanraders natuurlijk ook welkom, want The Lady wil graag veilig naar het werk (10 km. enkele reis).

Alvast bedankt voor de reacties,

Lempke, Lampegat.   ;)
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

Sbv

Misschien ook uniroyals achter zetten

NinaPaul

"goodyear vector 4 seasons" is het overwegen ook waard. Komen uit aardig wat testen als goed uit de bus.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

rpakuypers

Gewoon Uniroyals rondom. Rij er al jaren naar volle tevredenheid op, het hele jaar door. Zowel op mijn 850 AT en mijn ex V70 MT reden prima op die banden. Ze hebben m.i. een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Groet,
Roger