even voorstellen: Jac

Gestart door Jac Le Mans, 07-03-2012 09:35:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jac Le Mans

Hallo allemaal,

ik heb me zojuist ingeschreven hier op het forum en wil me daarom even voorstellen. Ik ben Jac en heb twee volvo's. Een oldtimer (740 Turbo uit 1985 en en V70 140pk op lpg uit 2002).
Ik vind het leuk om aan auto's te sleutelen en zal zo af en toe, of wat vaker, eens rondvragen of jullie me kunnen helpen als ik iets niet weet. Ook wil ik jullie graag helpen met vragen. Dus schroom niet om berichtjes te sturen over vragen, ervaringen uitwisselen of gewoon wat te kletsen.

groetjes,

Jac

blauweroffel

Dag Jac,

welkom op dit forum, maar we hebben geen idee hoe jouw volvo's er uit zien ;D
Dus poetsen, foto's maken en hier neer zetten..... ;)

Veel plezier hier!

BR

Jac Le Mans

Hoi hoi,

leuk idee! Ga ik doen dan zie je binnenkort twee mooie volvo's verschijnen.

groetjes,

Jac

christina

hey jac

welkom hier,  :D

groetjes christina

zal niet zeuren om foto's    ;D


V70 TDI '97  D5252T  AW50-42  760 GLE '86  B280E  AW71

Jac Le Mans

#4
even een update.... ben er inmiddels achter hoe je foto's weer geeft. Hier is er eentje van mijn oldtimer.
die heb ik sinds vorig jaar en heb ik opgeknapt. Rijdt ontzettend lekker en ziet en voelt niet als een oude auto.
Hij moet eigenlijk weg want ik wil weer een andere volvo gaan opknappen dus gegadigden mogen altijd reageren.

groetjes,

Jac

LQDI

Jac Le Mans, welkom hierrr.

Je naam moet me trouwens wel erg denken aan het festijn in frankrijk waar ik elk jaar in juni heen ga ::)

volvotje850

Welkom Jac.Mooie oldtimer heb je daar en ben benieuwd naar de iets jongere volvo.

Jac Le Mans

Hallo allemaal,

bedankt voor jullie leuke reacties! foto's van mijn V70 komen er zo gauw mogelijk aan.... nog even tijd maken om te poetsen en foto's te maken.... komt goed.
Ben wel erg benieuwd naar dat festijn in Frankrijk waar mijn naam je aan doet denken! Hoe zit dat dan?

groetjes,

Jac

blauweroffel

Je krijgt 24 uur om daar over na te denken....
BR

Jac Le Mans

oh je hebt het over de 24 uurs..... wist niet dat dat in juni was.  ja, nou was het wel een weggevertje he na de laatste opmerking, haha ::)

LQDI