Onder het stuur......

Gestart door llinssen, 05-05-2008 22:16:25

Vorige topic - Volgende topic

llinssen

Onder de stuurkolom zit een mooie afdekplaat. (zie tekening vadis)

Dat afdekschot valt in twee gaten en wordt vastgezet met een schroef.

Althans, zo zou het moeten zijn. De gaten zijn bij mij nogal kapot. Het hardboard is zelfs afgebroken. Op de foto lijkt het misschien nog wat, maar wat je ziet is het leer.....

Ik heb al een keer geprobeerd een stuk plastic achter het hardboard te zetten, maar dat heeft los gelaten. Bovendien werd daarmee de opening dikker, waardoor de plaat niet meer goed erin greep.

Heeft iemand ervaring hiermee, een suggestie hoe ik weer netjes kan krijgen. De vorige eigenaar is zo te zien aan het gat al een keer met schroeven aan de gang geweest, maar ik zou het liever netjes herstellen.

Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Richard850

Hallo,

Mijn naam is Richard, ben 20jaar, woon in de Stad Groningen, fulltime taxichauffeur, en zaterdags werk ik bij Kwik-Fit.

Ik ben sinds vrijdag 9 Mei 08 in het bezig van een Volvo 850 2.5 20v van '95, 340.000 gelopen, en in super nette staat, blokje ook kurk droog, en nix wat lekt of zweet...

Hier voor heb ik een Opel Vectra 2.5 V6 aut. '93, Opel Vectra 2.0 GT '92, en een Golfje II 1.6 CL '91 gehad. Omdat ik een grotere auto nodig was heb ik de V6 maar ingeruild op deze super nette Volvo...

Bij deze een paar foto's

Het is de bedoeling dat er in de toekomst nog wel het 1 en ander aan gedaan wordt, zoals bijv. 18" Velgen, T5 lip, en achterklepspoiler, ramen worden geblindeerd, enz enz.