Pineau's US Spec GLT

Gestart door Pino143, 26-10-2011 15:15:22

Vorige topic - Volgende topic

Pino143

Das een goeie vraag. Heb ermee door de parking gereden om te zien of het uitging maar daar heb ik geen 40kmh gereden.
Dat zou evt werken?

Pino143

Citaat van: Sbv op 04-10-2013 14:00:46
je weet zeker dat de nieuwe sensor goed is ?

Tuurlijk weet je dat nooit zeker, maar dan zou bij de oude sensor niet hetzelfde probleem moeten hebben als je weet wat daar de gang van zaken was (af en toe branden bvb in de file).

Pino143

Mehn, bedankt voor de tip. Het probleem is verholpen. Gr

elianmars

Citaat van: Pino143 op 04-10-2013 16:58:16

;D

Niks aan de hand dus. Je moet inderdaad eerst even een stukje rijden met een bepaalde snelheid. Dan pas gaat het lampje uit, als er geen foutmelding meer is.

Pino143

Citaat van: elianmars op 04-10-2013 19:28:04

;D

Niks aan de hand dus. Je moet inderdaad eerst even een stukje rijden met een bepaalde snelheid. Dan pas gaat het lampje uit, als er geen foutmelding meer is.

Dat wist ik dus niet voordat je t zei. Ik ben weer blij. Hopen dat de klacht nu helemaal verholpen is.
Morgen lekker met de baksteen op pad richting meppel! Met werkende ABS! :)

mehn

Mooi zo

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Pino143

Gisteravond heb ik met assistentie van Sbv, Knoopie en Bouke mijn auto verrijkt met Nivomats! Sinds de montage van de LPG installatie hing de auto altijd al een beetje achterover. Gisteravond na de montage van de nieuwe schokbrekers en veren was dat verleden tijd. Wat reed de auto ineens weer lekker. Alsof de achteras weer bij de auto hoorde en niet zoals voorheen wat traag was in relatie tot de vooras.

Heren, mijn dank is groot!

Volgende week lekker met de HMS Volvo (zoals die is gedoopt door vrienden) op wintersport!

PS. ik kreeg van Knoop, Bouke en Mark v Bekkum de complimenten over de staat van de auto na 19jr en 427.000 km. Het blokje is nog droog. Op naar de 5 ton!

Sbv

Graag gedaan Elmar. Zo kom ik tenminste eens van de nieuwe veren af.
Binnenkort met de wintersport de grote test.

Gelukkig ging de montage erg makkelijk op de brug. Je blok is inderdaad heel mooi droog aan de onderkant

Pino143

Citaat van: Sbv op 14-01-2014 22:23:55
Graag gedaan Elmar. Zo kom ik tenminste eens van de nieuwe veren af.
Binnenkort met de wintersport de grote test.

Gelukkig ging de montage erg makkelijk op de brug. Je blok is inderdaad heel mooi droog aan de onderkant

Mijn auto is gewoon een vergaarbak voor jouw reserveonderdelen. Graag gedaan hoor Sander! Haha

Sbv

zijn de dempers wel US Spec ? ;D  ;D
je heb nu ook a geen US achterlichten meer

Pino143

Citaat van: Sbv op 14-01-2014 22:27:15
zijn de dempers wel US Spec ? ;D  ;D
je heb nu ook a geen US achterlichten meer

Touché! De auto wordt minder en minder US Specs. Maar in de basis blijft ze toch een beetje Amerikaans.
Ze blijft iig speciaal. Afgezien van de US of EU Specs.

The Volvoboy

Dan zul je nu wel je koplampen een stukje omhoog mogen zetten denk ik ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Pino143

Dat hebben we van tevoren afgevangen door de stand van de lampen af te tekenen op een kartonnen doos en na montage de lampen weer zo te stellen dat ze gelijk stonden aan de markeringen in het karton.  :eusa_dance:

knoopie

Was gezellig Elmar om zo met elkaar weer wat te zooien aan die bak van je.
Inderdaad ziet er mooi droog uit aan de onderkant bij de motor.

Veel plezier in de snow en geniet er van en met die veren dat gaat dik voor elkaar komen. Je hebt al behoorlijk de boel getest op de brug.  ;D

;)

Pino143

Long time, no update. En dan hierbij ook gelijk de laatste update van dit webblog:
Na 10 jaar en 380.000 km is gisteren een eind gekomen aan mijn 850 GLT avontuur. De 850 heeft van de zomer nog een rit mogen doen door Scandinavië tijden de Carbage Run 2019 Zomer editie.
Ondertussen is haar plek als daily driver ingenomen door een donkerblauwe Volvo S80 2.5T Summum op LPi. Laat het comfortabel kilometervreten maar doorgaan.