yellow fever onder de kap

Gestart door s©ub@, 24-06-2004 00:19:00

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

na de dynorun afgelopen weekend in Goes bleek dus dat er een gescheurde ic slang op mijn T-5R zat (ik had al zo'n vermoeden; de turbodruk kwam niet meer boven de 0.7bar piekdruk). na wat zoeken nog op korte termijn een setje SAMCO slangen kunnen vinden die ergens in Nederland stoffig lagen te worden...

vanavond voor, tussen en na de wedstrijd nederland - letland ff aan het knutselen geweest en eigenlijk ben ik best wel blij met het resultaat!
turbodruk is nu weer 1.2 bar ;D <grin>

foto's:

de gescheurde slang:

het vervangings materiaal:

het resultaat:

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

M a r c

Ik zei toch dat het wél het goede setje zou zijn  ;D

Tis wel errig geel....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Reitse

In dit geval is mooi geel niet lelijk... ;)

s©ub@

;D

je had inderdaad gelijk MH; thx voor de bestelling ;) als jij ze nooit besteld had had ik ze nooit voor mijn vakantie gehad :)

en inderdaad ook voor reitse, ik heb ff getwijfeld voor dat gele; maar ziet er helemaal niet verkeerd uit... :) (gelukkig)

M a r c

Nu het kleppendeksel ook nog even geel maken  ;)

info@europeantuning.nl

s©ub@

neeeeee!!!! :o

tis nog steeds een zwarte T-5R marc ;)

misschien dat er binnenkort nog blauwe slangetjes bij (moeten) komen voor de volgende "extensie" :-\ hoewel ik die ook liever in het geel of zwart zou hebben... ;)

Zippo

Citaat van: MH op 24-06-2004 09:28:25
Ik zei toch dat het wél het goede setje zou zijn  ;D

Tis wel errig geel....

Kost dat in 't blauw voor 't oude systeem??

Zippo

s©ub@

zou je ff bij de leveranciers moeten vragen; ik had geluk dat er nog een stoffig setje ergens in den landen lag ;D

nogmaals bedankt, persoon die um afbesteld heeft ;)

Roy_C70

Bestaan die eigenlijk wel voor het "koude buizen" systeem?

s©ub@

volgens mij wel; je moet alleen zelf een aanpassing maken voor de slang bij het gasklephuis als ik me niet vergis; maar ook hier wederom, deze vraag spelen we door aan de experts... ;)

Roy_C70

Citaat van: s©ub@ op 24-06-2004 20:34:19
volgens mij wel; je moet alleen zelf een aanpassing maken voor de slang bij het gasklephuis als ik me niet vergis; maar ook hier wederom, deze vraag spelen we door aan de experts... ;)

wie weet dit?? ??? ;D

M a r c

Tussen de slangen voor de oude en nieuwe set-up zit heel veel verschil. Alleen de slang onder aan de intercooler en de slang bovenop de turbo is hetzelfde. En helaas maakt (nog) niemand deze set voor het 'oude' slangensysteem. Nog niet.....  ;D

info@europeantuning.nl