Voorstellen +voorstellen RG-TT-97

Gestart door VolvoHengelo, 28-10-2011 22:50:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcoz84


VolvoHengelo

....en hier toch echt geen R-blok, maar gewoon zoals het ook op het kenteken vermeld staat.. ;D


henry classic v70

Volgens mij is dit plaatje zo verdwenen...

edit: en ja het plaatje is weg
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

VolvoHengelo

Citaat van: henry classic v70 op 05-11-2011 14:36:33
Volgens mij is dit plaatje zo verdwenen...

edit: en ja het plaatje is weg
Tja, weet ook niet wat er was, gewoon geupload via tinypic en meteen zelf verwijderd, maar hier dan poging 2.


VolvoHengelo

Nou, nu dan de wat mindere berichten:

Krukaskeering lekt, waarschijnlijk door verstopte carterventilatie.
Airconditioning is wel gevuld en onder druk, maar slaat niet aan.

Afspraak voor volgende week gemaakt bij de garage die er dan een dag aan gaat werken om alle puntjes op de i te zetten. Geschatte kosten in totaal 500 euries...

Doet hij ook de afdekklep van de achterklep opnieuw monteren met het setje dat ik bij Estate Services hebt gekocht, wat nieuwe ruitenwissers ,krukaskeering vervangen, carterventilatie schoonmaken en airco nalopen (kan los contactje zijn of erger...)

Verder nog tips waar ik hem meteen (omdat de hele boel toch losligt..) naar zou moeten laten kijken?

daytonawim

Vacuumslangen vervangen, eventueel even bij Marc van ET bestellen voor 25 pleuronen.

Motorsteun bij distributie en bovenste motersteun controleren.

VolvoHengelo

Citaat van: daytonawim op 09-11-2011 20:16:56
Vacuumslangen vervangen, eventueel even bij Marc van ET bestellen voor 25 pleuronen.

Motorsteun bij distributie en bovenste motersteun controleren.

Is er ergens te achterhalen welke set vacuumslangen ik nodig heb? Zie bij ET namelijk diverse diameters of dus een complete set voor een turbo, wat ik niet heb.

Verder heb ik ook maar eens gekeken naar de kleurcode van deze auto ....altijd handig als je eens een kras op de bumper wilt wegwerken...hahahaha en hij heeft de kleurcode 427 Graphite gray metallic.

Is dit een veelvoorkomende kleur uit die jaren? Is bijvoorbeeld ergens te achterhalen hoeveel er in deze kleur geproduceerd zijn?

RVolvoC70t5


hathü

Die kleur heb ik ook. Geen idee hoeveel er gemaakt zijn in 427. Hopelijk niet zo veel, haha, beetje uniek is altijd leuk.