remmen

Gestart door albert-jan850, 30-10-2011 20:59:05

Vorige topic - Volgende topic

albert-jan850

ik moet eigenlijk van de week mijn achterste remmen even vervangen heeft iemand nog dingen waar ik om moet denken of zo
of heeft iemand nog remschoentjes voor mij over kan ze natuurlijk nieuw halen maar als iemand nog wat heeft liggen

Sbv

kijk gelijk naar je handremmechaniek

ulkeman

idd kijk naar je handremschoenen.
en of de zuigers van de klauwen gangbaar zijn.

gewoon nieuwe bestellen ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

albert-jan850

ok hoe kan ik die testen dan ??

arjen850

Citaat van: albert-jan850 op 30-10-2011 21:07:48
ok hoe kan ik die testen dan ??

Probeer ze maar terug te drukken, gaat dit erg zwaar dan vervangen

arjen850

Citaat van: albert-jan850 op 30-10-2011 20:59:05
ik moet eigenlijk van de week mijn achterste remmen even vervangen heeft iemand nog dingen waar ik om moet denken of zo
of heeft iemand nog remschoentjes voor mij over kan ze natuurlijk nieuw halen maar als iemand nog wat heeft liggen

Onze remschoenen zijn van absolute topkwaliteit :eusa_snooty: Laten we nu voor die 30 euro geen gebruikte zooi der op gooien :eusa_pray:

Vulk

Als alles nog origineel is, dan zou ik alles gewoon nieuw doen.

albert-jan850

van de week maar even langs de winkel haha

UserID6342

Zou gewoon langs de dealer gaan en alles lekker origineel nieuw monteren.  Geeft vaak het minste gekloot. Past altijd, absoluut geen last van trillingen in je remmen terwijl dat met imispul niet gegarandeerd kan worden en qua prijs vaak hetzelfde of juist goedkoper.  Ik monteer hier altijd alleen origineel.

albert-jan850

dus kwa prijs is het bij de volvo dealer ook gewoon 32.95 voor een setje remblokken achter?

UserID6342

Pak een telefoon en bel zou ik zeggen. Bij Estate Services kost die 30 euro incl. BTW voor een origineel setjes blokken.