LPI en vermogensverlies/winst

Gestart door paul-r, 25-06-2004 08:38:43

Vorige topic - Volgende topic

ed

Je wilt gaan chippen!

Waar zit die injector dan los, aan de rail of in de kop?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

paul-r

Citaat van: Ludo op 05-08-2004 15:26:57
méér gas inspuiten.

Ludo, ik dacht dat juist die extra 6de injector bestemd was voor het inspuiten van extra gas? Dan hoef je software-matig niets meer te doen.

Overigens merk ik toch dat de auto op LPG geen verlies aan vermogen geeft. Net terug van vakantie uit het zuiden.  Mijn T5 estate, met volle bepakking, dakbak en vier personen gaf een driftige Nederlandse S60D5 die in zijn eentje zonder extra gewicht (neem ik maar even aan) in de auto zat het nakijken bij het wegrijden van een Frans tolpoortje. En hij deed echt verschrikkelijk zijn best. Wat een power heb je dan toch met zo'n auto. Verder heb ik me rustig gedragen daar (soms even een uitschieter!)

Paul

Entuscan

Het zit niet in de software maar in de injectors ... die geven gewoon niet meer debiet.
Iets armer afstellen -> iets meer vermogen, dat gaat via software maar that's it.

Op een ME4 gaat een 6de injector, maar daar zijn ze geen grote fan van ... waar gaat het gas naartoe ???
op een ME7 gaat een 6de al helemaal niet.

Volgende obstakel is of de pomp of de leidingen. Als ik ooit weer eens geld op overschot heb (en dat kan nog lang duren :( ) dan ga ik er eens werk van maken om ze weer wat verder te pushen.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------