nieuw

Gestart door patje850, 02-11-2011 00:12:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

patje850

Hallo ik ben nieuw op dit forum  en sinds Juni 2011 in bezit van een  850  20v op LPG van 1996.
Ik zocht  een opvolger voor mij onvoorwoestbare Buick Park Aveneu ,en  markplaats bracht mij naar groningen waar een mooie zwarte 850 stond van een forumlid .
De wagen was helemaal gedocumenteerd prima onderhouden met een nieuwe koppeling , ik kon geen enkel roestplekje ontdekken de auto had wel 330 duizend op de teller staan maar volgens de verkoper is een 850 dan net ingereden .
alle opties die de auto heeft werkten na ruim 15 jaar nog en met een nieuwe apk en twee nieuwe achterbanden de deal gesloten ..
Gelijk de proef op de som genomen 3 weken later met de 850 op vakantie geweest na Zuid Spanje en het enige was een zachte band op de terugreis iin belgie .
Ik ben een 850 gaan waarderen een heerlijke auto zeer betrouwbare tonnendraaiers en ik hoop de half miljoen ermee te halen ..

Jack v

welkom patje,

Een paar foto's van je roffel is wel leuk.  En die half miljoen ga je met goed onderhoud wel halen hoor.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Frysian-John

Ook namens mij: Welkom!!

patje850

ik wil er graag een paar foto,s op zetten heb hem net gepoets ..
Maar hoe zet je foto,s op het forum ?

henry classic v70

Welkom op 't forum.
Als het onderhoud in de afgelopen jaren netjes is uitgevoerd is 500dkm geen uitzondering op gas.
Kijk maar eens in het topic (algemeen) van 2.5 10V/2.5 20V eigenaren.
Wat betreft de foto's hier een linkje http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,13191.0.html staat overigens ook in het algemeen gedeelte...
Ik gebruik zelf Tinypic, werkt makkelijk vind ik.
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4