Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

rugleuning voor en achter zit op bedieningspaneel, tenzij dat niet werkt, dan is de kabel te lang.

Met de electrische bediening doe je alle posities behalve lenden steun

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 20-04-2013 22:24:00
rugleuning voor en achter zit op bedieningspaneel, tenzij dat niet werkt, dan is de kabel te lang.

Met de electrische bediening doe je alle posities behalve lenden steun

Jij hebt het over een weigerachtige rugleuning. Ik over een zitting die aan de achterkant niet omhoogkomt. Voor wel, dus wel achterover kantelt
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Zowel voor kant als achterkant kan je met bedieningspaneel omhoog of omlaag zetten. Waarschijnlijk dat er dan of een schakelaar defect is, of er zit wat in een motortje

Taranis

Ewout Schalkwijk

019 Interieur is gestript, begin gemaakt met plaatwerk e.d.

Heerlijk weer en niemand thuis behalve Mac en ik. Na drie eerdere vruchteloze pogingen om de banken eruit te krijgen, nu toch maar besloten om de koevoet erbij te halen. Mijn verbazing was groot dat ik eigenlijk maar naar de koevoet hoefde te kijken om de bank eruit te wippen. De kracht van de hefboom. :eusa_whistle:

Kabelboom netjes losgepeuterd en apart gelegd. Alle interessante zaken uit de achterklep verwijderd en tenslotte ook de hemelbekleding. Daarna doorgegaan met de spatborden, modderkuipen en achterbumper. Voorschijven en klauwen, die er echt perfect uit zien, verwijderd en apart gelegd. Achterschokbrekers eruit gehaald.

Als laatste de 019 definitief ge-euthanaseerd door de accu af te koppelen. Op dit moment zou het een mooie stunt zijn om de auto weer helemaal op te bouwen en de motor weer te starten. ;D

Alle interieurdelen zijn van hun originele plek verwijderd.

Achterbumper weg en de bekende half verotte achterbumper beugels.

Die automaatbak is echt nieuw. Nou maar hopen dat ik hem kan verkopen.

Ik zette een beetje kracht op de moer van de beugel van het eindstuk op de uitlaat. :eusa_whistle:

Ohja, de XC is ook niet fout-vrij. :eusa_shifty: ik vond van de week al dat de rechtermistlamp was nat van binnen was... Dat krijg je als je 'anderen' in je auto laat rijden. :eusa_whistle:

Bijna alle sneeuw is nu weg gedooid.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-04-2013 19:19:18
Die automaatbak is echt nieuw. Nou maar hopen dat ik hem kan verkopen.
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_7066.jpg

We zeiden het toch :P
Wil je 'm niet meer bewaren voor de V70 trouwens?

Ik zette een beetje kracht op de moer van de beugel van het eindstuk op de uitlaat. :eusa_whistle:
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_7069.jpg

Het was Sander en mij al opgevallen dat vrijwel alles aan de onderzijde achter de achteras flink toegetakeld was door roest ja ;)

Ohja, de XC is ook niet fout-vrij. :eusa_shifty: ik vond van de week al dat de rechtermistlamp was nat van binnen was... Dat krijg je als je 'anderen' in je auto laat rijden. :eusa_whistle:
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_7062.jpg

Dat moet toch wel haast een montagefoutje zijn? :eusa_think:

Ewout Schalkwijk

Ja, montage fout. Of eigenlijk: beetje krokant plastic van het lamphuis. Binnenkort maar eens vernieuwen. Het stoorde me toch al mateloos dat het ene mistlicht er veel beter uitzag dan het andere.  :eusa_whistle:

Ewøut

Taranis

;D

En jij verklaart mij voor gek dat ik precies hetzelfde ook niet kan hebben? Jaaaaaaaaja :P

Ik dacht iets van 130 euro zonder korting...

maruska

Mooi dat alles gedaan wordt voordat we afzakken naar Noorwegen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Update-tje badkamer

Bijna klaar. Nog een handdoek radiator en wat aan de muur. Na zes jaar eindelijk twee WC's ;D

Ewøut

KIM

elianmars

Da's wel even wat anders dan boven!  :eusa_clap:

Ik zou persoonlijk een aparte douche hebben gemaakt, in plaats van douchen in bad, maar da's mijn mening ;)

Er komt een elektrische radiator, zo te zien?

Sbv

Taranis

Zo, dat is wel even een ander gezicht dan laatste keer dat ik bij jullie in de kelder keek :D Netjes hoor!

Citaat van: elianmars op 24-04-2013 00:28:37
Ik zou persoonlijk een aparte douche hebben gemaakt, in plaats van douchen in bad, maar da's mijn mening ;)

+ 1, maar dat is persoonlijk.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...