Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Chris

Citaat van: Taranis op 15-11-2011 08:04:52
Ik zie 't ook wel zitten, al zit ik in mei al een heel lang weekend in de Ardennen ;D

Ik moet 't nog even overleggen (al half en half gedaan maar nog geen agenda's naast gelegd), maar het plan was eind maart te gaan. Aangezien ik dan schijnbaar moet gaan snorkelen :eusa_doh: dan maar april ofzo :eusa_whistle:

Citaat van: Chris op 14-11-2011 21:43:29
@Ronald: Vervelend voor je. Als je echt niet wil hoor ik het wel :eusa_whistle:...

De begeleidende tekst was 'jij vindt daar toch geen flikker aan maar je hebt geen keus'. Ik geloof niet dat ik er onderuit kan dus ;D

Ah.. Ze kent je al behoorlijk goed hoor ik ;D!

Lijkt niet alsof je daar onderuit kan idd ;). Wat rot...

Pino143

Citaat van: Marc O. op 14-11-2011 19:57:51
Citaat van: Sbv op 14-11-2011 19:40:39
Paar dagen van mij hebben Marc, heb er nog 24 staan geloof ik.
Oefenen voor de Vomac  ;D

Nog 24? :o Ik heb er momenteel -4 volgens mij. Wordt waarschijnlijk wel kwijtgescholden, maar toch.... :eusa_doh:

Ik heb er nog 9,68. Mag je ook wat van lenen.
Ik ben verders ook wel voor een meeting in Nøørweugen. Maar laten we t dan wel op maart oid houden. Dan is t nog n btje koud enzo. Koud is goed. En als je t koud hebt, dan schakel je die emotie maar uit. Heerlijk, die eenvoud.

Sbv


Pino143

Citaat van: Sbv op 15-11-2011 10:57:35
Elmar en Noorwegen ?  ;D

Ik neem mn pa's NN wel mee. Zit ik veilig. En ik zal er niet te hard mee rijden.  :angel:

Taranis

Citaat van: Sbv op 15-11-2011 10:57:35
Elmar en Noorwegen ?  ;D

;D ;D

Maart komt me niet zo uit, maar 't zou wel een mooie gelegenheid zijn voor een standkachelruil met Ewout 8)

Pino143

@ Ewøut
Hoe lang blijven flitsboetes in het systeem staan in Nøørweugen?  :eusa_wall:

Ben in maart '10 geflitst in een tunnel in Bergen met 110-120kmh op de klok. Die boetes schijnen nogal duur te zijn daar. :eusa_whistle:

Sbv

Citaat van: Taranis op 15-11-2011 10:59:36
Citaat van: Sbv op 15-11-2011 10:57:35
Elmar en Noorwegen ?  ;D

;D ;D

Maart komt me niet zo uit, maar 't zou wel een mooie gelegenheid zijn voor een standkachelruil met Ewout 8)
Ik wou die er maar uithalen en bij mij monteren.

Maar eens wat prikken dan, nu zijn de agenda's nog wat leeg

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 15-11-2011 10:59:36
Citaat van: Sbv op 15-11-2011 10:57:35
Elmar en Noorwegen ?  ;D

;D ;D

Maart komt me niet zo uit, maar 't zou wel een mooie gelegenheid zijn voor een standkachelruil met Ewout 8)


Hierzo. Nodig je hem uit, wil die gelijk ook je spullen... :eusa_naughty: Kom je uit Polen ofzo? :evil:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Pino143 op 15-11-2011 11:24:36
@ Ewøut
Hoe lang blijven flitsboetes in het systeem staan in Nøørweugen?  :eusa_wall:

Ben in maart '10 geflitst in een tunnel in Bergen met 110-120kmh op de klok. Die boetes schijnen nogal duur te zijn daar. :eusa_whistle:

Levenslang.... :evil:

Geen idee, maar als je dat in een 80 zone hebt geflikt, dan zou je normaal tegen 1 a 2 jaar rijontzegging en een periode in de bak aan hikken.
Volgens mij pakken ze je papiertje niet af maar de boete zou wel eens heel hoog uit kunnen vallen. Gewoon niet meer aan denken en lefst met een ander kenteken hier rond rijden. Er is in ieder geval geen uitwisseling met Nederland.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Hmmm, maart... het zou niet gek zijn....

Al denk ik dat ik lekker doorspaar voor een ander tripje later komend jaar :eusa_dance:.

Pino143

Citaat van: Chris op 15-11-2011 13:48:38
Hmmm, maart... het zou niet gek zijn....

Al denk ik dat ik lekker doorspaar voor een ander tripje later komend jaar :eusa_dance:.

Maart mag niet. Dan gaat Taranis stuiteren!

Chris

Citaat van: Pino143 op 15-11-2011 13:50:21
Citaat van: Chris op 15-11-2011 13:48:38
Hmmm, maart... het zou niet gek zijn....

Al denk ik dat ik lekker doorspaar voor een ander tripje later komend jaar :eusa_dance:.

Maart mag niet. Dan gaat Taranis stuiteren!

Nouja... chillen aan de rode zee is ook niet echt een straf ;).

Sbv

Februari dan maar ? ;D

andere tripje zal waarschijnlijk pas 2014 zijn vermoed ik zo

Chris

Citaat van: Sbv op 15-11-2011 14:07:53
Februari dan maar ? ;D

andere tripje zal waarschijnlijk pas 2014 zijn vermoed ik zo

Zou ook kunnen, maar uh.... mijn andere tripje is toch echt later komend jaar ;). De VOMAC zou in 2014 zijn, wat me nogsteeds de meest realistische inschatting lijkt. Zeker met het oog op dat andere hier zojuist genoemde tripje.

viking_in_shorts

Ik ga niet zo lang wachten. Ik zie wel wanneer ik een (lang) weekendje nix te doen heb en hop even heen en weer :)