Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

KIM

Och man, ik krijg echt weer kriebels als ik die foto's zie.
Nog maar even sparen voor een mooi tripje...

Dan kom ik op zeker bij je langs!

Sbv

Doe nu eens een achter spoiler op de XC

PS wel hele mooie foto's

Chris

Mooi dat je het waarschijnlijk hebt gevonden Ewout... ennuh, prachtige foto's weer! *kriebels* ;D

Taranis

Citaat van: Chris op 11-01-2012 07:28:18
ennuh, prachtige foto's weer! *kriebels* ;D

Je kunt nog een plekje reserveren :eusa_whistle:

Marc O.

Citaat van: KIM op 10-01-2012 23:23:20
Och man, ik krijg echt weer kriebels als ik die foto's zie.

+ 1 :eusa_dance:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Chris

Citaat van: Taranis op 11-01-2012 07:46:42
Citaat van: Chris op 11-01-2012 07:28:18
ennuh, prachtige foto's weer! *kriebels* ;D

Je kunt nog een plekje reserveren :eusa_whistle:

Zou het wel heel graag willen... maar toch maar even prioriteren ;).

UserID6342

Die eerste foto is echt mooi !

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 10-01-2012 23:59:28
Doe nu eens een achter spoiler op de XC

PS wel hele mooie foto's

Ik heb van 'horen zeggen' dat die waarschijnlijk morgen geleverd wordt. :eusa_whistle:
Geen idee hoe de installatie verloopt, die foto's van Elianmars zeggen niets over de tijd en moeilijkheidsgraad.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 10-01-2012 23:23:20
Och man, ik krijg echt weer kriebels als ik die foto's zie.
Nog maar even sparen voor een mooi tripje...

Dan kom ik op zeker bij je langs!

Moet je zeker doen! Maar....ik dacht eigenlijk dat jij voorgoed genezen was van Noorwegen. :eusa_shifty:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 11-01-2012 12:24:39
Citaat van: Sbv op 10-01-2012 23:59:28
Doe nu eens een achter spoiler op de XC

PS wel hele mooie foto's

Ik heb van 'horen zeggen' dat die waarschijnlijk morgen geleverd wordt. :eusa_whistle:
Geen idee hoe de installatie verloopt, die foto's van Elianmars zeggen niets over de tijd en moeilijkheidsgraad.

Ewøut
Heb je een nieuwe gekocht ? Indien ja, dan is het redelijk simpel, zorg alleen voor een boor in de maat 14 of 16. en wat kleintjes, maar dat is meestal geen probleem.
Bij een nieuwe zit alles gewoon bij. Malletjes erop doen, dan heb je de plek voor de gaten al en dan voorzichtig boren.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=32788&highlight=achterspoiler+v70

Ewout Schalkwijk

#460
Ja, die spoiler is nieuw. Ik denk echter niet dat ik hem morgen krijg want ik ben de hele dag op pad in Vestfold en kom dus niet op kantoor.
Nou ja, boeie... dagje later kan ook nog wel. ;D
Lijkt me een heel spannend moment om een gat te boren in je achterklep, maar zoals ik heb gelezen vond bijna iedereen dat.

Deze heb ik ook nog om te vervangen. :eusa_dance:


Met een nieuwe radiator en verse koelvloeistof is zo'n vies huidig tankje niet om aan te zien.


Kleine moeite, groot plezier ;D



Ewøut


edit: Nieuwe foto na het vervangen van het tankje.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Dat tankje heb ik ook zelf gedaan. Fluitje van een öre dus.

KIM

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 11-01-2012 12:28:11
Citaat van: KIM op 10-01-2012 23:23:20
Och man, ik krijg echt weer kriebels als ik die foto's zie.
Nog maar even sparen voor een mooi tripje...

Dan kom ik op zeker bij je langs!

Moet je zeker doen! Maar....ik dacht eigenlijk dat jij voorgoed genezen was van Noorwegen. :eusa_shifty:

Ewøut

We hebben laats bij de familie O. VOMAC foto's zitten kijken en dan valt op dat het gedeelte Noorwegen en poolcirkel het mooiste van de reis waren.
Als de Euro weer een beetje in verhouding komt met de Noorse Kroon is het me toch wel een beetje extra pijn in de portemonnee  waard. De trip is sowieso al erg duur...

Enne die lelijke auto's daar photoshoppen we wel weg  ;D

Ewout Schalkwijk

Du er hjertelig velkommen. Of op goed Nederlands: mi casa es tu casa. :angel:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Gat boren in de achterklep was wel wat spannend. Ik was samen met mijn vader bezig in zijn XC, maar na het eerst gat ging het wel.
PS draai de moeren NIET te strak aan.
De achterklep is van kunststof. Wij hadden wat extra tijd nodig om een passende boor te vinden. Gelukkig had de buurman nog wat liggen