Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Sbv

6-traps is wta ingewikkelder om zo bij te vullen etc. Helaas geen vulpijp etc meer

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 21-01-2012 20:07:07
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-01-2012 13:35:59
Ik mis wel de goede 'how to's' voor de 'N'. Is het daar niet eens tijd voor?

Wat wil je weten?

450 euro om de bak te spoelen vind ik echt belachelijk. Zelf zou ik ervoor kiezen om gewoon af te laten en weer bij te vullen, dat kun je zelf en en kost je 5-6 tientjes bakolie.

Dat je accu niet netjes opgeladen wordt, heb ik niet direct een verklaring voor. Pa sukkelt met z'n XC60 met hetzelfde probleem, die heeft regelmatig een te lage accuspanning.


Eigenlijk mis ik zo'n 'Kabouter Plop' lijstje oid met allerhandje klusdingetjes

Bij een complete bakspoeling gaat er behoorlijk wat olie door... In een land waar je je komkommer in de winkel afsnijdt is niets te gek hoor.

Ben benieuwd of en hoe ik morgen kan meten of de accu echt goed is opgeladen... Vanavond schijnt er niemand met dit soort ervaring te lezen. :eusa_whistle:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Mijn bak is destijds door dealer gedaan. Het is een stuk lastiger dan met de 5-bak automaten helaas. Ik kan wel wat in Vida opzoeken, en bij mijn weten staat het ook in Topic van Ronald nog beschreven

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 21-01-2012 20:35:56
Mijn bak is destijds door dealer gedaan. Het is een stuk lastiger dan met de 5-bak automaten helaas. Ik kan wel wat in Vida opzoeken, en bij mijn weten staat het ook in Topic van Ronald nog beschreven

Ik laat het lekker door de dealer doen, en zoals je zelf al aangeeft is er een verschil tussen die 5 en 6 bakken. Heb jij geen kaas gegeten van die accu vragen van mij? Of ben ik je vergeten te noemen in m'n korte lijstje? ;D

Ewøut

P.S. De vijftig centimeter sneeuw vandaag nadert met rasse schreden. :eusa_clap:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Vijftig centimeter  :o

Schuif eens een centimetertje of 20 hierheen  :eusa_pray:

grijzev70tdi

Ja doe dat eens ff. Heb er behoefte aan ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ewout Schalkwijk

#501
Ja doei... Heb er zelf lang genoeg op moeten wachten... Kom maar lekker hier langs. Voor leuke forumleden is er altijd plaats hier. :eusa_dance:

Het is nog niet klaar hier met de winter, vooral dinsdag ziet er goed uit. Sneeuw wordt in mm weergegeven, maar een mm neerslag is een cm sneeuw.




Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Taranis

Citaat van: Sbv op 21-01-2012 20:27:00
6-traps is wta ingewikkelder om zo bij te vullen etc. Helaas geen vulpijp etc meer

Hm sjips, even niet bij nagedacht dat daar zo'n ranzige 6-bak onder zit. De procedure voor het verversen van de olie is als volgt: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,33303.msg971935.html#msg971935

Pa was er volgens mij iets van 280 euro voor kwijt.

Sbv

Ik heb weinig kaas gegeten van elektronica, maar als leek zijnde zou ik zeggen, je rijdt genoeg om de accu bij te laden.

Ewout Schalkwijk

#505
77cm nieuwe sneeuw!!! :o G E W E L D I G  :eusa_dance:


Onscherp, maar het staat er echt: 77cm.



Kettingen zijn een must.



Buurman Jan komt een sneeuwberg maken op de akker voor onze deur.



De veranda, waar over een paar weken de BBQ moet staan.



Tuintafel



Ons stulpje



Alleen de spiegel verraadt nog het type Volvo wat hier onder begraven ligt.



De baas...



...en de chef






Er schijnt nog een klein beetje bij te komen vandaag, maar op dit moment vallen er maar een paar vlokjes.



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342


Taranis

Mooie foto's! Ik krijg nu alweer zin in de sneeuw :eusa_dance:

elianmars

Hou nou toch eens op met die sneeuwfoto's! Hier is het alleen maar regen en wind  :eusa_snooty:












Ik ben zwaar jaloers!  ;D

Taranis

Citaat van: elianmars op 22-01-2012 12:41:15
Hou nou toch eens op met die sneeuwfoto's! Hier is het alleen maar regen en wind  :eusa_snooty:

:eusa_shhh:

Strak blauwe lucht en volop zon!  8) (en dat is geen geintje :) )